Світ

«Зелені» звинуватили Volkswagen в продажу електромобілів самому собі

Завдяки заміні корпоративного парку автогігант уникнув штрафу в 140 мільйонів євро

Громадська екологічна організація GreenPease звинуватила концерн Volkswagen в тому, що він підробив результати продажів електромобілів в 2020 році за рахунок того, що … продавав ці машини собі ж самому, пише видання Spiegel. Це дозволило автогігантові скоротити суму штрафу за випуск неекологічних машин.

Йдеться про те, що з 2020 року в Європі ввели жорсткі норми по середньому викиду вуглекислого газу в атмосферу для всього модельного ряду будь-якого автоконцерну. Продавати машини з високим рівнем викидів СО2 все ще можна, але їх реалізація повинна врівноважуватися сумарним продажем електромобілів з нульовими викидами, або екологічних гібридів, так щоб середній показник виявився в нормі.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Багато автоконцернів не зуміли вкластися в жорсткий норматив. Щоб уникнути або знизити розміри штрафів вони, наприклад, заплатили компанії Tesla за право приписати до себе продажу їх електромобілів, що не викликало до них ніяких юридичних претензій.

Volkswagen також не вклався в норматив, але не на багато, в результаті чого штраф для нього виявився не дуже великий. Однак, як стверджують екологи, 20,5% від усіх електромобілів і 21,7% від усіх гібридів концерн продав або своїм дилерам, або собі сам. Йдеться про 65 тисячах електрифікованих машин, що дозволило знизити суму штрафу на 140 мільйонів євро.

У самій компанії визнали, що всі ці автомобілі дійсно були продані дилерам або надійшли в корпоративний парк автогіганта. Однак в Volkswagen наполягають, що мова йде про звичайну практику, а не про спосіб відходу від сплати штрафу.

Більшість проданих електромобілів довелося на моделі, які в 2020 році тільки вийшли на ринок. Відповідно, дилерам вони були необхідні для організації тест-драйвів. Крім того, в групі Volswagen працює 490 тисяч співробітників, так що корпоративні парки дійсно налічують чимало машин. Логічним було оновити їх саме за рахунок нових електрокарів.

Back to top button