Дайджест

«Заряджена» GR Corolla та чергова невдача SsangYong

Toyota GR: тепер і Corolla

Спортивне сімейство Toyota GR поповнилося “зарядженим” Corolla. Новинка підготовлена ​​насамперед для Америки. Доведення хетчбека вели не тільки на асфальтових трасах, але також на ґрунтових і снігових дорогах: GR Corolla повинна впевнено почуватися в режимі ралі.

Проектувати унікальний тридверний кузов, як це зробили для GR Yaris, цього разу не стали. “Гаряча” Corolla зберегла стандартний п’ятидверний кузов та повноцінний салон. Але конструкцію адаптували. Для зниження маси капот і передні двері виготовлені з алюмінію, а панель даху – з армованого вуглепластику. Додаткові підсилювачі змонтовані між стійками задньої підвіски, в центральному тунелі та під бензобаком. Передні крила розширені на 20 мм, задні – на 30 мм. Споряджена маса автомобіля – 1475 кг.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

«Заряджена» GR Corolla та чергова невдача SsangYong

Новий хот-хетч першим у GR-сімействі знайшов повністю віртуальну комбінацію приладів на екрані діагоналлю 12,3 дюйми. Оснащення включає підігрів передніх сидінь та керма, двозонний клімат-контроль, систему мультимедіа та комплекс електронних асистентів Safety Sense.

Крім стандартної версії Core, запропоновано комплектацію Circuit Edition. Вона включає капот з додатковими повітропроводами, жорсткішу панель даху, збільшений задній спойлер, розширене оснащення, а також набалдашник важеля коробки передач з автографом глави компанії Акіо Тойоди.

Техніка запозичена у молодшого GR Yaris, але адаптованому вигляді. 3-циліндровий турбомотор 1.6 з комбінованим упорскуванням палива отримав нову випускну систему з трьома оригінальними патрубками (два по краях і один по центру), а його потужність підвищена з 272 до 304 к.с., хоча момент, що крутить, колишній (370 Нм). Єдина коробка передач – 6-ступінчаста “механіка” iMT з функцією автоматичного припасування обертів колінвала при перемиканнях. Динамічні характеристики поки що не повідомляються. Для орієнтира GR Yaris розганяється до 100 км/год за 5,5 секунд, а його максимальна швидкість досягає 230 км/год.

«Заряджена» GR Corolla та чергова невдача SsangYong

Повнопривідна трансмісія GR-Four також запозичена у спортивного Yaris. Муфта підключення задньої осі завжди працює з переднатягом, є три режими, причому вибрати їх можна окремо від основних їздових пресетів. Граючи ступенем блокування муфти та штатними гальмами, електроніка може передавати на задню вісь 40%, 50% або 70% тяги. За доплату запропоновано пакет Performance, що включає диференціали Torsen, що самоблокуються, спереду і ззаду.

«Заряджена» GR Corolla та чергова невдача SsangYong

Шасі має стандартну для Corolla конфігурацію: McPherson спереду та незалежну двоважеля ззаду. Але всі пружні елементи нові, передня колія розширена на 60 мм (до 1590 мм), задня – на 85 мм (до 1620 мм). Передні гальма – з 4-поршневими механізмами, задні – з 2-поршневими. GR Corolla використовує механічний ручник, тоді як «цивільні» версії мають електромеханічну систему.

Випускатимуть GR-версію окремо від звичайних хетчбеків – на заводі Motomachi, де роблять GR Yaris та купе Lexus LC. У продажі Toyota GR Corolla з’явиться у другій половині року, а крім Америки поки що підтверджено вихід на ринок Японії.

SsangYong: покупець «злився»

Багатостраждальна компанія SsangYong знову виставлена ​​на продаж. Як повідомляє видання Automotive News, покупець в особі фірми Edison Motors так і не зробив оплати у встановлений судом термін до 25 березня 2022 року, і угоду довелося скасувати. Тепер власник SsangYong, індійський концерн Mahindra & Mahindra знову розпочав пошук інвесторів для корейської «дочки».

«Заряджена» GR Corolla та чергова невдача SsangYong

Нагадаємо, влітку 2020 року концерн Mahindra, якому належить 75% акцій SsangYong, припинив його фінансування через тяжке фінансове становище. Тоді ж почалися пошуки покупця, а у грудні корейська компанія подала до суду Сеула заяву про банкрутство. У жовтні минулого року намір придбати SsangYong окреслила молода корейська фірма Edison Motors, яка займається випуском автобусів та електричних вантажівок. За 75-відсоткову частку автовиробника Mahindra запросила скромні 274,3 млрд. корейських вон (227 млн. доларів), хоча один тільки борг SsangYong перед кредиторами тоді оцінювався приблизно в 315 мільярдів вон. Корейський суд схвалив угоду, але Edison Motors змогла самостійно зробити лише перший 10-відсотковий внесок, а всю суму розраховувала зібрати в рамках консорціуму з двома іншими інвесторами. Мабуть, не вийшло.

Поки що SsangYong дотримується власного плану порятунку, прийнятого в червні минулого року. Він передбачає скорочення витрат та заморожування більшості нових проектів. Проте компанія продовжує виробництво автомобілів і в 2021 навіть змогла почати випуск першого електричного кросовера e-Korando. Минулого року продано 84 496 автомобілів SsangYong (падіння на 21%), з них 56 363 у Південній Кореї та 11 130 у Європі.

Back to top button