СвітЧитацький зал

З приходом нового уряду, на німецький автопром чекають темні часи

У Німеччині новий уряд, в якому уряд Партії зелених призначений сектор економіки, відповідальний за зміну клімату. І це неодмінно призведе до важких часів автомобільної промисловості країни.

Зелені отримають нові повноваження щодо координації кліматичної, енергетичної та економічної політики. Німеччина вже досягла значного прогресу в електрифікації своєї автомобільної промисловості: продаж електромобілів та гібридів наближається до 675 000 у 2021 році, що становить 24% від загального обсягу ринку.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Автомобільний аналітик Маттіас Шмід говорить, що автомобільна промисловість може очікувати більш інтенсивного переходу на електромобілі, можливо, за рахунок примусової відмови від гібридів, що підключаються. У 2021 році у Німеччині було продано близько 300 000 таких автомобілів.

Найцікавіше в нашому Телеграм каналі

Новий коаліційний уряд пообіцяв, що до 2030 року парк електромобілів перевищить 15 млн одиниць. Щоб досягти цієї цифри, німців потрібно переконати та заохочувати купувати два мільйони повністю електричних автомобілів на рік. З погляду коаліції із «зеленими» очевидно більш раннє введення заборони на продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, а термін може бути зрушений із 2035 року на 2032-2033 роки.

З приходом нового уряду, на німецький автопром чекають темні часи

Поки що керівники німецького автопрому займають вичікувальну позицію. Керівники BMW та Mercedes-Benz домовилися, що різкий перехід на електромобілі скоротить до 800 000 людей в автомобільній промисловості Німеччини та суміжних секторах. Continental також попередила, що надмірний ентузіазм щодо електрифікації поставить під загрозу десятки тисяч робочих місць лише на їхніх заводах. Bosch має намір звільнити понад 15 000 «дизельних» робітників лише у Німеччині.

Навіть серед найбільших автовиробників Німеччини немає єдиної думки про терміни та важливість відмови від двигуна внутрішнього згоряння. BMW та Volkswagen вже заявили, що не зможуть повністю перевести свої модельні ряди на «електричну тягу». Зі свого боку, Mercedes відзначили, що вже стратегічно орієнтовані на повністю електричне майбутнє 2030 року.

Після всіх цих катаклізмів ясно одне: з урахуванням електрифікації китайці поступово стають серйозним конкурентом німецьких автомобільних компаній, а Tesla також має намір розширити своє вторгнення до Європи. Тож темні часи чекають на німецький автопром.

Back to top button