
Європейському союзу необхідно різко посилити низькі цільові показники викидів CO2 для комерційних фургонів, щоб стимулювати перехід на електричні моделі і повністю відмовитися від продажу викопного палива до 2035 року, повідомила в понеділок європейська група Transport and Environment.
T&E повідомила, що аналіз продажів фургонів в 2020 році не показав змін у викидах CO2 в порівнянні з 2017 роком і виявив, що цільові показники ЄС щодо викидів CO2 настільки слабкі, що більшість виробників можуть їх виконати, чи не продавши жодного фургона з нульовим рівнем викидів.
«Стандарти, які вступили в силу на початку 2020 року, повинні були зробити фургони чистіше, але виробникам фургонів майже нічого не потрібно було робити, щоб їх досягти», – сказав у своїй заяві менеджер з вантажоперевезень T&E Джеймс Нікс. «З огляду на жалюгідні цілі щодо викидів CO2, бум електронної комерції стає кошмаром для нашої планети».
Продажі в ЄС електричних і гібридних легкових автомобілів майже потроїлися і склали більше 1 мільйона автомобілів в минулому році, що становить понад 10% від загального обсягу продажів, завдяки суворим вимогам щодо викидів CO2 і державним субсидіям.
Але продажу електричних фургонів впали приблизно на 2% ринку.
T&E заявила, що ЄС необхідно перенести свою поточну мету зі скорочення викидів CO2 на 31% до 2027 року зі 2030 року та поставити собі за мету досягти набагато більш амбітної мети – по крайній мірі, 60% скорочення до 2030 року.
Група заявила, що ЄС повинен встановити мету по скороченню викидів CO2 на 100% до 2035 року, фактично заборонивши фургони з двигунами внутрішнього згоряння.
T&E заявила, що ЄС повинен заборонити виробникам фургонів виробляти гібридні фургони. Такі групи, як T&E, наполягають на поступову відмову від моделей легкових автомобілів PHEV в найближчі кілька років, стверджуючи, що власники не заряджають їх належним чином і занадто покладаються на двигун, що працює на викопному паливі.