Читацький зал

Які зарядні станції для електромобілів стануть популярними?

Щоб електромобілі стали масовим явищем, їм потрібна розгалужена мережа рішень для заряджання, щоб забезпечити водіїв адекватним джерелом живлення. Наприклад, у Сполучених Штатах зараз близько 100 000 громадських зарядних пристроїв, але до 2030 року це число має збільшитися приблизно до 1,2 мільйона, щоб задовольнити попит.

У Китаї кількість громадських зарядних станцій має збільшитися з 1,15 млн зараз до приблизно п’яти мільйонів до 2030 року, коли дорогами Піднебесної курсуватиме понад 100 млн легкових електромобілів. Так само кількість громадських зарядних станцій у Європі має збільшитися з нинішніх 2,9 млн до 6,8 млн всього за вісім років. Нагадаємо, що на старому континенті 2021 року налічувалося близько 340 000 зарядних станцій.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Однак більшість країн ще не взяли на себе зобов’язання щодо виділення достатнього фінансування для підтримки необхідного розширення зарядної інфраструктури. За оцінками експертів, для забезпечення 1,2 млн громадських зарядних пристроїв, необхідних тільки в США, потрібно понад 35 мільярдів доларів, не рахуючи витрат на модернізацію енергосистеми.

Де мають розташовуватися зарядні станції?

Це питання вимагає серйозної синхронності між власниками зарядних станцій та зацікавленими сторонами. Райони з низьким доходом мають пропонувати такий самий доступ до зарядних станцій, як, наприклад, у місцях, де мешкають люди з вищим доходом.

Яка швидкість заряджання має бути у зарядних станцій?

Станції швидкої зарядки пропонують найбільшу зручність, але й найдорожчі. Повільні зарядні пристрої часто задовольняють потреби населення і можуть бути встановлені у більшій кількості через їх нижчу вартість.

Як найкраще збалансувати рентабельність та зручність?

Станції із високим завантаженням забезпечать своїм власникам великий прибуток. Однак збільшення кількості зарядних пристроїв повинне скоротити використання зарядної станції і, отже, знизити очікування постачальників щодо прибутковості, але покращить час очікування для споживачів. Ключові гравці можуть розробити моделювання на основі сценаріїв, щоб визначити, де та скільки нових станцій буде завантажено.

Є кілька важелів, які можуть допомогти вирішити поточні проблеми, і багато з них покладаються на відповідну підтримку регулюючих органів. Наприклад, регулюючі органи можуть розглянути можливість прискорення процесу затвердження встановлення зарядних станцій, що нині займає від 9 до 16 місяців. Якщо уряди розглянуть питання про скорочення часу, необхідного для оцінки та дозволу майданчика, або шляхом інвестування у додаткові потужності, або шляхом оптимізації процесу, час запуску майданчика може бути значно скорочений.

Back to top button