
Skoda отримала повний технічний контроль над платформою Volkswagen Group початкового рівня MQB-A0 – вперше компанія взяла на себе відповідальність за міжбрендовую архітектуру.
Існуюча платформа MQB-A0 лежить в основі Volkswagen Polo і T-Cross, Audi A1 Sportback, Seat Arona та Ibiza, а також Fabia, Kamiq та Scala від Skoda.
На архітектурі MQB-A0 будуються бюджетні машини з ДВЗ для країн, що розвиваються, наприклад, Skoda Kushaq та Volkswagen Taigun.
Передача Skoda контролю над MQB-A0 це важливий крок у планах Вольфсбурга щодо використання чеської фірми як провідного бренду на ринках, що розвиваються, а саме в Росії, Африці, Південно-Східної Азії та Латинській Америці, пояснили в німецькому автомобільному концерні.
Volkswagen Group вказує на незалежні дослідження ринку, згідно яких поставки автомобілів з ДВЗ зростуть на цих територіях на 58% до 7,5 мільйона одиниць протягом наступних 10 років, і очікується, що ще мільйон таких машин буде продано в наступний п’ятирічний період.
До завдань чеської марки також буде входити подальший розвиток платформи MQB-A0, що дозволить не тільки зберегти існуючий штат науково-технічного підрозділу Skoda Auto, але і вимагатиме збільшення числа фахівців.