Світ

Volvo стане високорентабельним брендом до середини десятиліття

Компанія має намір продавати більше мільйона автомобілів щорічно

Представництво Volvo Cars оголосив про свої подальші плани. Першочерговими завданнями компанії є підвищення рентабельності і повна електрифікація.

Більш того, в Volvo впевнені, що саме створення повноцінного електричного модельного ряду і дозволить збільшити продажі по всьому світу. Нагадаємо, що в 2019 році марці вдалося реалізувати понад 700 тисяч автомобілів по всьому світу. Нинішня мета – досягнення планки в 1,2 мільйона проданих примірників до середини десятиліття. Додатково зазначається, що з цього числа близько 600 тисяч одиниць повинні будуть чистими електромобілями.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

До того ж терміну компанія сподівається підвищити свою рентабельність. Повідомляється, що Volvo буде намагатися показати операційну маржу в розмірі 8-10 відсотків. Це досить непоганий показник. Зрозуміло, що збільшення прибутку буде продиктовано не стільки збільшенням загального продажу, скільки підвищенням ефективності каналів продажів, зменшенням витрат і більшою синергией всередині Geely Group.

Додатковим інструментом, який дозволить марці добитися своїх цілей, можна назвати вихід другого покоління чистих електромобілів Volvo, родоначальником якого є представлений Recharge Concept. Компанія додатково анонсувала і третє покоління електричного транспорту, яке з’явиться до 2025 року.

Повна електрифікація бренду повинна закінчитися вже в 2030-му. Переконується, що після досягнення цього терміну тільки «зелених» машин шведи будуть продавати в кількості більше 1,2 млн примірників, якщо виробнику вдасться розширити свій бізнес.

Back to top button