
Компанія Volvo має намір зміцнити свої позиції на північноамериканському ринку, побудувавши завод на території США.
Нове підприємство в Америці допоможе Volvo не тільки домогтися статусу глобального бренду, але і в довгостроковій перспективі забезпечити зростання продажів в США.
Компанія вже визначила попередній список місць, де може бути розміщений завод. Про місце розташування підприємства і точну суму інвестицій виробник обіцяє незабаром повідомити.
Інвестиції в новий завод становитимуть близько 500 мільйонів доларів. Організувавши підприємство на території США, шведська компанія отримає виробничі потужності в районі своїх основних ринків, що допоможе розвивати обсяги продажів, повідомляє прес-служба компанії.
У найближчому майбутньому компанія твердо має намір вийти на рівень продажів в 100 000 автомобілів щорічно.