
Знаменита Скляна мануфактура попрощалася з Volkswagen e-Golf: останній, 50 401-ї електромобіль вже побудований. На такий тираж у підприємства пішло близько трьох з половиною років.
Унікальний виробничий комплекс в Дрездені, створений на початку цього століття спеціально заради флагманського седана Phaeton, Volkswagen реанімував в середині цього десятиліття. Спочатку це було виставковий простір для електрокарів і нових цифрових технологій, але в квітні 2017 го на майданчику налагодили збирання повністю електричної версії «Гольфа» попереднього, сьомого покоління. Це була вже рестайлінговая модифікація – з 100-кіловатним електромотором і збільшеною до 35,8 кіловат-години батареєю, якої вистачає приблизно на 200 кілометрів шляху.
Після завершення виробництва e-Golf завод простоювати не буде: вже через кілька тижнів там почнеться випуск нового хетчбека Volkswagen ID.3, який є прямим спадкоємцем «Електрогольфа». Для моделі це буде вже другий виробничий майданчик в Європі – після фабрики в Цвіккау.
Goodbye, #VW #eGolf: Heute läuft das 50.401 und damit letzte Fahrzeug in #Dresden vom Band. Doch dieses Ende ist ein Neubeginn: Schon in wenigen Wochen folgt der #VWID3. Damit wird die #GläserneManufaktur der 2. #MEB Standort in Europa! #emobility #Elektroauto #eValley #Sachsen pic.twitter.com/qQdBLOMxj6
— Gläserne Manufaktur (@vwmanufaktur_de) December 23, 2020
Днями стало відомо, що основний завод Volkswagen у Вольфсбурзі налагодить виробництво великого електричного седана, який стане новим легковим флагманом бренду. Фактично, мова йде про ідейне наступника вищезгаданого «Фаетона», націленому на суперництво з Tesla Model S.