НовиниСвіт

Volkswagen засудить Bosch і Continental за нестачу чіпів для автомобілів

Volkswagen Group шукає способи мінімізувати втрати, пов’язані з падінням виробництва автомобілів через нестачу електронних чіпів. Для цього концерн має намір подати судовий позов проти Bosch і Continental, які є основними постачальниками компонентів. Про це повідомляє німецьке видання Automobilwoche.

Нагадаємо, мова йде про збої в постачаннях мікросхем. Він викликаний тим, що автомобільна галузь відновлюється швидше, ніж очікувалося, тому розрахованої раніше кількості компонентів вже не вистачає. У той же час для провідних виробників чіпів з Азії автокомпанії стоять нижче по ланцюжку, ніж бренди електроніки на зразок Apple і HP, тому спеціально під них ніхто не прагне переписати виробничий календар. Також на ситуацію впливає велика пожежа на заводі мікросхем Asahi Kasei Microdevices (AKM) на півдні Японії в жовтні, яка, за даними Reuters, в кінцевому рахунку привела до зривів поставок напівпровідників.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Через кризу багато компаній вже зменшили випуск автомобілів, в тому числі Nissan, Honda, Toyota, Ford, FIAT-Chrysler і Volkswagen. Деякі підприємства будуть змушені скоротити обсяги на 10-20% в тиждень з лютого.

Судовий позов крім Volkswagen Group може подати і інший великий німецький виробник – Daimler AG.

Примітно, що Bosch і Continental є тут лише посередниками: вони використовують мікросхеми в своїх компонентах, що випускаються азійськими компаніями, проте фактично теж не можуть вплинути на ситуацію. Але оскільки з ними укладені контракти на поставку запчастин, то і в разі порушення умов відповідати доведеться саме їм.

Reuters пише, що Німеччина просить Тайвань переконати місцевих виробників допомогти вирішити проблему нестачі чіпів в автомобільному секторі, яка перешкоджає його економічному відновленню після пандемії.

При цьому, щоб зменшити залежність від азійських постачальників і уникнути подібних проблем у майбутньому, Берлін планує збільшити держпідтримку для нарощування виробничих потужностей з випуску напівпровідників в Німеччині і Європі.

Source
carsecology.ru

Back to top button