
Слідом за електричним хетчбеком ID.3 компанія Volkswagen представила електричний кросовер ID.4. Прем’єра відбулася в онлайн-форматі.
Дизайн нового ID.4 не став сюрпризом: як і очікувалося, екстер’єр кросовера оформлений в стилі молодшої моделі ID.3. Більш того, версія для Європи та США практично повністю повторює зовнішній вигляд моделі ID.4 Crozz для китайського ринку.
ID.4 побудований на модульній платформі МЕВ, яку раніше отримали хетчбек ID.3 і кросовер Skoda Enyaq. Габарити новинки становлять 4 584 мм в довжину, 1 852 мм – в ширину і 1 636 мм – у висоту. Відстань між осями складає 2 765 мм.
Всередині автомобіля практично повністю відсутні аналогові клавіші: вони відповідають тільки за склопідйомники і аварійну сигналізацію. Всі інші кнопки сенсорні – включаючи ті, що на рульовому колесі і навколо нього. А режими трансмісії перемикаються ручкою, що обертається на правому торці приладового дисплея.
У дорогих версіях ID.4 оснащений матричними LED-фарами, 21-дюймовими колісними дисками, кріслами з функцією масажу, адаптивним круїз-контролем і більш ніж десятьма асистентами активної безпеки. Оновлення ПО реалізовано «по повітрю».
Новинка має статус глобальної моделі: Volkswagen має намір продавати і виробляти її в США, Європі і Китаї. На ринках Європи і США прийом замовлень вже почався. У Німеччині за Volkswagen ID.4 в початковому виконанні Pro доведеться віддати 43 330 євро, а більш дорогі версії 1st і 1st Max оцінені в 48 690 і 58 440 євро відповідно. Ціни в США починаються от 39 995 доларів, хоча продажі стартують з дорогою версії за 43 995 доларів.