Світ

Volkswagen почав заправляти судна-автовози паливом з відходів

Це дозволить знизити викиди CO₂ на 85 відсотків

В рамках переходу до так званої стійкої логістики група Volkswagen почне заправляти морські автовози паливом, отриманим шляхом переробки відходів харчової промисловості. Перше таке судно курсує за маршрутом Емден – Дублін – Сантандері – Сетубал – Емден з середини листопада, друге перейде на нове паливо в наступному році.

Для доставки машин з німецьких заводів в країни Європи, логістична компанія Volkswagen Group Logistics, що входить до складу концерну Volkswagen орендує два судна-автовозу. Вони ходять по маршруту з Емдена через Дублін і португальську Сетубал назад в Емден до 50 разів на рік і перевозять в цілому близько 250 000 легковиків та комерційних автомобілів Volkswagen, Audi, Seat і Skoda.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Volkswagen почав заправляти судна-автовози паливом з відходів

Судна начитують в довжину 180 метрів і вміщають до 3500 машин. У рух їх приводять дизелі MAN сумарною потужністю 19 000 кінських сил. Починаючи з цього року заправляти автовози будуть біопаливом нідерландської GoodFuels. Його роблять з відходів харчової промисловості і ресторанів, в тому числі використаного рослинного масла. За підрахунками Volkswagen, перехід на таке паливо значно знизить викиди вуглекислого газу – мова йде про 85 відсотках або 52 000 тоннах на рік!

Volkswagen почав заправляти судна-автовози паливом з відходів

Втім, на цьому концерн не збирається зупинятися. Всі морські судна, що курсують між Європою і двома Америками, перейдуть на скраплений природний газ. Партнер Volkswagen в Німеччині, DB Cargo, що надає послуги з перевезення залізничним транспортом, теж збирається перейти на екологічні силові установки. Все це робиться для того, щоб Volkswagen Group могла досягти CO₂-нейтральності до 2050 року.

Volkswagen почав заправляти судна-автовози паливом з відходів

Стурбована питаннями екологія і Європейська комісія, яка пропонує посилити норми викидів вуглекислого газу для нових автомобілів. На думку екологів, щоб стати CO₂-нейтральним до 2050 року, Євросоюзу необхідно вже через десять років зменшилися середній рівень викидів для пасажирських моделей на 50 відсотків від показника 2021 року.

Back to top button