Світ

Volkswagen побудує конкурента Tesla Model S в Вольфсбурзі

Новий флагман розділить платформу зі скромним хетчбеком ID.3.

Про те, що Volkswagen готує великий електричний седан, який стане свого роду заміною «Фаєтону» і побореться за покупців з Tesla Model S, ми чуємо вже не один рік. Як з’ясувалося, плани як і раніше в силі: виробництво моделі налагодять в Вольфсбурзі.

Видання Automotive News Europe з посиланням на пару джерел повідомило, що новий електромобіль буде класом вище середньорозмірного Volkswagen Aero, який з’явиться в 2023 році, але не таким розкішним, як Mercedes-Benz EQS, чия прем’єра очікується вже в 2021-му. Головним суперником майбутньої новинки як і раніше вважається ліфтбек компанії Ілона Маска.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Раніше в цьому місяці керівництво Volkswagen Group затвердив в якості виробничого майданчика для флагманського седана завод у Вольфсбурзі, який збираються перетворити в «новаторську електромобільні фабрику з високим ступенем автоматизації».

Впливовий профспілковий лідер Бернд Остерло, що входить до наглядової ради концерну, ще у вересні зажадав, щоб до 2025 року в Вольфсбурзі налагодили випуск електрокара з використанням технологій останнього покоління і новітнього програмного забезпечення. Його підтримав член правління VW Group Штефан Вайль, прем’єр-міністр землі Нижня Саксонія, в яку входить Вольфсбург. Раніше Volkswagen пообіцяв вкласти великі кошти у виробництво електромобілів на заводах в Ганновері, Емдені і Цвіккау, а ось по Вольфсбургу інвестиційного плану з конкретним бюджетом і передбачуваним обсягом виробництва поки немає.

Незважаючи на свої розміри, великий електричний седан Volkswagen буде використовувати ту ж платформу MEB, що лежить в основі хетчбека ID.3 і кросовера ID.4. Це дозволить йому залишитися порівняно доступним – на тлі майбутніх моделей Porsche і Audi, для яких преміальні марки розробляють архітектуру PPE. Остання заснована на більш дорогих технологіях, які, серед іншого, забезпечують прискорену зарядку.

Передбачуваний обсяг виробництва флагманського електроседана Volkswagen може вирости до 300 тисяч одиниць на рік – за умови, що випуск налагодять не тільки в Німеччині, але і в США і Китаї. У компанії говорять, що розробка моделі ведеться на найвищому рівні: для цього формується група начебто проекту Artemis компанії Audi. Остання повинна до 2024 року вивести на ринок самий просунутий автопілотіруемий електромобіль бренду.


Back to top button