НовиниСвіт

Відбулася всесвітня презентація нового Mercedes-Benz S-Class

Укравтопром вже писав про преддебютний анонс нового S-Class, і ось компанія Mercedes-Benz офіційно презентувала седан S-Class нового покоління (W223, сьоме покоління моделі).Широка колісна база моделі і новий кузов надали автомобілю м’язистий вигляд.

Габаритна довжина базової моделі складає 5179 міліметрів, ширина – 1954 мм, висота – 1503 мм, а колісна база – 3106 міліметрів. Варіант з колісною базою в 3216 мм довше звичайного седана на 76 міліметрів.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Фронтальна площа нового S-Class дещо збільшилася, до 2,5 кв. м, при цьому коефіцієнт аеродинамічного опору в порівнянні з попередньою моделлю зменшився. З показником Cd від 0,22, S-Class тепер є одним з найбільш аеродинамічних автомобілів в світі.

Дизайн передньої частини новинки визначили нові решітка радіатора і фари, які стали більш плоскими і трохи менше за фари попередника.

Вперше Mercedes-Benz запропонував опцію – дверні ручки, втоплені в кузов. Вони автоматично висуваються, коли водій підходить до авто або погладжує зовнішню поверхню дверної ручки.

Динамічний дизайн нового флагмана триває і в його задній частині. Завдяки ретельно прорахованих деталям інтер’єру і певним анімованим функціям задні ліхтарі виглядають по-новому якісно.

Інтелектуальний дизайн і інноваційний каркас кузова, разом з нововведеннями в системах утримання підтверджують провідну роль S-Class, коли мова йде про пасивну безпеку. Новий алюмінієвий гібридний корпус із вмістом алюмінію, що перевищує 50 відсотків, відповідає численним вимогам: високий рівень безпеки при зіткненнях, зниження ваги, а також висока жорсткість кузова забезпечує видатні характеристики керованості.

Висока жорсткість корпусу забезпечує основу для надзвичайного комфорту від шуму і вібрацій.

У салоні нового S-Class встановлена 12,3-дюймова цифрова приладова панель з тривимірним відображенням інформації і вертикальний планшет мультимедійної системи MBUX другого покоління. Вона розуміє голосові команди, стежить за поглядом, жестами і положенням водія.

В оснащення седана входить проекційний дисплей з доповненою реальністю, 4D-аудіосистема Burmester з 30 динаміками, «розумні» сидіння другого ряду з подушками підголівників з підігрівом, світлодіодні фари, які можуть проектувати на дорогу різну інформацію.

В області безпеки новий S-Class в черговий раз піднімає планку на новий рівень, ставши першим з серійних автомобілів, де пасажирам в задній частині салону забезпечується захист при лобовому зіткненні за рахунок задніх подушок безпеки.

Завдяки новій функції PRE-SAFE® Impulse Side, кузов автомобіля може підніматися безпосередньо перед контактом, якщо бокового удару не уникнути, за допомогою активної гідропневматичної підвіски E-ACTIVE BODY CONTROL.

Спочатку S-Class буде пропонуватися з п’ятьма силовими установками: двома бензиновими і трьома дизельними, що видають від 286 до 435 к.сил. Пізніше з’явиться восьмициліндровий агрегат, а плаг-ін гібрид з пробігом виключно на електричній тязі до 100 кілометрів планується на 2021 рік.

В Україні перші автомобілі нового S-Class очікуються вже в кінці 2020 року.

Back to top button