Читацький зал

Від телефонів до автомобілів. Як Huawei і інші китайські компанії вриваються в автоіндустрію

Спільний проект Huawei і автобренда Seres показав перші відмінні результати. А напередодні в світових ЗМІ з’явилася інформація про те, що цей гігант у сфері цифрових технологій може купити одну з автокомпаній.

Це далеко не перший приклад гарячого інтересу виробників електроніки до автоіндустрії.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Huawei

Huawei вже кілька разів заявляла, що не планує виробляти власні автомобілі. Але на даний момент виробник електроніки займає одну з лідируючих позицій у сфері технологій і намагається реалізувати нові шляхи співпраці.

Від телефонів до автомобілів. Як Huawei і інші китайські компанії вриваються в автоіндустрію

Найцікавішим проектом Huawei стала співпраця з Seres. Виробник смартфонів став виставляти в своїх шоурумах автомобіль цього бренду під назвою SF5. Цей прийом виявився дуже ефективним. За перші два дні надійшло 3 000 замовлень на SF5, а до кінця квітня придбати модель висловили бажання 6 000 осіб. Для порівняння наведемо статистику за 2020 рік, коли Seres змогла реалізувати лише близько 1 000 своїх автомобілів. Таким чином, співпраця з Huawei стало проривним досягненням компанії.

Нагадаємо, що Huawei Seres SF5 – це послідовний гібрид, в якому ДВЗ виконує роль генератора. Габарити моделі складають 4700 х 1930 х 1 626 мм з колісною базою 2875 мм. Розрив цін на модель становить 216,8-246,8 тисячі юанів.

Варто відзначити, що зараз Huawei працює з такими кампаніями як Changan, BAIC, GAC і Seres. Компанія розробляє власні електромотори. Так, раніше ми писали, що Changan планує випустити CS-GXNEV з двома агрегатами розробки виробника електроніки. Згадки заслуговує і спільний проект Huawei і BAIC під назвою Arcfox. Щодо GAC поки конкретики немає, але компанії заявляли про спільну роботу ще в минулому році.

Xiaomi

Xiaomi планує представити свій перший електромобіль вже в 2023 році. Власник компанії Лей Цзюнь давно був зацікавлений сферою машинобудування. Так, Xiaomi вже є одним з головних акціонерів стартапу електромобілів Xpeng. До того ж на початку квітня пройшла зустріч керівників компаній NIO, BYD, Xpeng, LiOne і Xiaomi. Цей захід був присвячений розвитку електромобілів в Китаї.

Поки що докладної інформації про автомобілі Xiaomi немає. У китайських ЗМІ припускали, що в створенні машин виробнику смартфонів буде допомагати або Great Wall Motors, або BYD. Однак жодна з корпорацій не підтвердила того, що працює з Xiaomi. При цьому в кінці березня компанія несподівано показала «розумний автодом» на базі мікроавтобуса Maxus.

Oppo

28 квітня з’явилася інформація про те, що компанія Oppo слідом за Xiaomi планує створювати власні електромобілі. Це підтверджується тим, що засновник Oppo Тоні Чен зустрівся з президентом китайської компанії CATL, що займається виробництвом акумуляторів для автотранспорту. Також Чен відвідав Китайський центр автомобільних технологій і досліджень.

Варто наголосити й на тому, що в минулому році в команду Oppo прийшов Го Яндун, колишній науковий співробітник Xpeng. Правда, офіційних заяв від Oppo ще не надходило.

Meizu

У четвер, 29 квітня, Meizu повідомила про кооперацію з якимсь автомобільним брендом, а сьогодні стали відомі подробиці.

Виявилося, що компанія працює з Mini в сфері програмного забезпечення. Meizu є розробником операційної системи Flyme, призначеної для смартфонів і планшетів. Тепер китайський виробник націлився і на розробки в сфері програмного забезпечення для дисплеїв машин.

Baidu

Ще на початку року «Китайський Google», як часто називають Baidu, уклав договір про співпрацю в сфері електромобілів з Geely. Їх спільний проект буде базуватися на платформі SEA.

Дану платформу компанія анонсувала в 2020 році, коли презентувала автомобіль Lynk & Co Zero Concept, відомий зараз, як Zeekr 001.

Back to top button