СвітЧитацький зал

Великі Корейські автовиробники виходять на ринок уживаних автомобілів

Корейські автовиробники заявили в четвер, що вони вийдуть на ринок уживаних автомобілів наступного року, після того, як вони зайняли вичікувальну позицію протягом трьох років після закінчення терміну дії постанови, що забороняє їм торгувати вживаними автомобілями.

“Корейські автовиробники почнуть реєструватися для ведення бізнесу та купувати фізичні площі, необхідні для автобізнесу, з січня 2022 року”, – сказав Чжон Манкі, голова форуму Корейського промислового альянсу (KIAF) та Корейської асоціації автовиробників (KAMA) на форумі в четвер.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

KAMA представляє п’ять автовиробників у Кореї, Hyundai Motor, Kia, Renault Samsung Motors, SsangYong Motor та GM Korea.

“Постанова, яка забороняла великим компаніям виходити на ринок автомобілів для захисту дрібних гравців, минула більше трьох років тому”, – сказав Юнг. “Хоча немає жодних юридичних підстав, щоб зупинити автовиробників від виходу на ринок, ми були обмежені від початку бізнесу, оскільки з галузі надходили прохання визначити цей бізнес як відповідний лише для дрібних гравців”.

У 2013 році ринок уживаних автомобілів був обраний як бізнес, що підходить тільки для малих та середніх компаній. Термін дії цього визначення закінчився у лютому 2019 року.

Продавці вживаних автомобілів знову звернулися до Міністерства малого та середнього бізнесу та стартапів з проханням перейменувати бізнес для невеликих компаній, але це рішення було відкладено.

“Протягом останніх трьох років робилися спроби знайти спосіб співіснування автовиробників та невеликих компаній, але рішення так і не було знайдено”, – сказав Чжон.

В результаті уживані автомобілі корейських автовиробників потрапили до рук дрібних та індивідуальних операторів. Оскільки ринок уживаних автомобілів продовжує зростати, великі автовиробники кажуть, що для прозорої та справедливої ​​торгівлі необхідна суворіша система.

“Протягом останніх шести років ринок уживаних автомобілів мав зібратися та очиститися, але не зміг”, – сказав Лі Хо Гин, професор автомобільної інженерії в університеті Дедук.

“Тепер покупці хочуть, щоб автовиробники та великі компанії вийшли на ринок”.

Кім Дон-ук, виконавчий віце-президент Hyundai Motor, сказав минулого року, що вихід автовиробників на ринок уживаних автомобілів “необхідний для захисту прав споживачів”.

“Близько 70-80 відсотків людей, які мають досвід купівлі вживаних автомобілів, говорять про проблеми в процесі угоди, якість автомобіля та його ціну”, – стверджував він. “Автовиробники мають займатися цим бізнесом, щоб захистити споживачів”.

Правила не поширюються на імпортні автовиробники. Найбільші імпортні автовиробники, такі як Mercedes-Benz і BMW, надають власні послуги з сертифікації вживаних автомобілів, в рамках яких дилери перевіряють і сертифікують свої фірмові вживані автомобілі, щоб запобігти шахрайству та обману.

Back to top button