Моделі

«Вбивця» Tesla за 4,5 тисячі доларів. Чому HongGuang Mini EV такий дешевий

Якою має бути нова машина за 4,5 тисячі доларів – саме за таку ціну в Китаї продають нові HongGuang Mini EV 2020 року випуску. Вдумайтеся, цю машину збирають від початку до кінця за 4 години.

Mini EV – це дводверний сітікар на електротязі розмірами 2917 х 1493 х 1 21 мм. Його дорожній просвіт – 125 мм. Важить це багатство 665 кг. Електромотор машинки видає 27 к.с. і 85 Нм.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Почнемо ми з лакофарбового покриття. В середньому у Mini EV його товщина складає 90 мікрон. Це непоганий результат, у машин Honda він приблизно такий же, а ось у Audi зазвичай бовтається в районі 110 мікронів.

Що стосується жорсткості ЛКП, тут у Mini EV теж все в порядку. Результати приблизно такі ж, як у Mercedes, Lexus і так далі. Ці дані не обов’язково говорять про те, що Mini EV володіє якісним ЛКП, але на папері все виглядає непогано.

А ось з безпекою у Mini все спірно. По-перше, з переднього захисту по суті у нього є тільки підсилювач. Він сталевий, але його товщина становить лише 1,24 мм. Він готовий скластися навіть від слабкого удару, адже максимальна допустима навантаження на нього – 400 кг. По-друге, ззаду у EV немає взагалі ніякого захисту, а це значить, що водієві цієї машинки доведеться стежити, щоб її не «наздогнали» ззаду. А наздогнати її дуже легко, так як максимальна швидкість Mini EV – 100 км/год. Виробник заявив, що машина пройшла 16 тестів з безпеки, але ось які – не уточнив.

До якості збірки є пара питань. Перший – це дроти. Вони замотані непогано. Однак все-таки у них є нічим не прикриті місця. З огляду що дроти лежать на голому металі, проблеми з проводкою у цього електромобіля будуть. Друге питання – це ситуація з поперечиною, які посилюють конструкцію. Виглядають вони так, як ніби їх приклеїли на жуйку.

Передня підвіска представлена ​​звичайним Макферсон, який можна зустріти на більшості легковиків. Однак на передній підвісці немає стабілізатора – також явне здешевлення конструкції. При цьому через малу вагу і низького центру ваги вона не дає великих кренів.

«Вбивця» Tesla за 4,5 тисячі доларів. Чому HongGuang Mini EV такий дешевий

Задня підвіска незалежна (є тяга Панара), і завдяки їй машина і приводиться в рух, так як в силу здешевлення електромотор варто саме на цій осі. Двигун видає всього 27 к.с., а батарея, до якої він підключається, важить 119 кг, що становить приблизно 1/6 від ваги Mini EV.

Заключну частину розбору Mini EV почнемо з гальмівної системи EV. Загальна вага машини становить всього 650 кг, так що для ефективного гальмування їй вистачає дискових гальм спереду і барабанів ззаду. Динаміка Mini EV також не видатна – його гранична швидкість 100 км/год, а до 60 він розганяється за 8,8 секунди. З 60 до 0 машина зупиняється за 22 метри, і це хороший результат.

Інтер’єр машини зроблений з простих матеріалів, але ергономіка непогана, особливо для таких розмірів. У салоні присутні 4 сидіння, правда задні призначені тільки для дітей. На передньому ряду є один підсклянник, а також місця для дрібних речей. Кнопки склопідйомників винесені між сидіннями для здешевлення конструкції дверей.

«Вбивця» Tesla за 4,5 тисячі доларів. Чому HongGuang Mini EV такий дешевий

І якщо поки все було непоганим, прийшов час поговорити про жорсткість кузова. Сталь EV дуже тонка і її опір бовтається біля D, тобто мінімального значення. При цьому стійки є відносно міцним місцем, і там жорсткість досягає оцінки C. Однак навіть так Mini EV – дуже небезпечний автомобіль.

При цьому зазначим, що кузов авто проходить гаряче цинкування, що багато в чому перешкоджає виникненню корозії. Це певний плюс в скарбничку Hongguang Mini EV.

Що ж ми маємо в підсумку? За таку ціну машина має ряд переваг у вигляді непоганого ЛКП, оцинковки, хорошою ергономіки і якості збірки. Гальмівна система і підвіска прості, але ефективно працюють на EV.

Однак у машини є і ряд мінусів у вигляді відсутності захисту дна і кліренсу в 125 мм, слабкої динаміки, а також м’якого кузова. І ці недоліки не дозволяють мені розглядати Mini EV як потенційно хороший автомобіль. Аж надто небезпечна то справа – їхати в коробочці з фольги, навіть якщо буде комфортно.

З іншого боку, можливо, Ви не погодитеся зі мною, і я із задоволенням вислухаю Вашу думку в коментарях.

Back to top button