
Всього за підсумками півріччя в Україні було зареєстровано 6,4 тис. нових комерційних авто. Таким чином, в цій частині автомобільного ринку спостерігається зростання споживчої активності – попит на нові комерційні автомобілі виріс на 24 відсотки.
Найчастіше в першому півріччі реєструвалися автомобілі марки Renault. З січня по червень свої перші номери отримали 1174 комерційні автомобілі цієї французької марки. У порівнянні з попереднім роком продажі комерційних моделей Renault в Україні збільшилися на 19 відсотків.
На другому місці з результатом 588 автомобілів – Citroen. Продажі цієї марки в звітному періоді зросли в 3,5 раза.
Третій показник у Fiat – 573 машини (+3% до аналогічного періоду минулого року).
На четвертій сходинці рейтингу Ford, моделі якого поповнили український автопарк 555 новими комерційними автомобілями. У порівнянні з попереднім роком попит на Форди виріс майже на 28 відсотків.
Також до п’ятірки лідерів ринку увійшов білоруський МАЗ, який реалізував за шість місяців на українському ринку 503 автомобілі (+64% до апмр).