
Причиною відходу японців з ринку Піднебесної швидше за все стало різке зниження обсягів виробництва продукції компанії на китайських пром.майданчиках.
Минулого року обсяги виробництва двох спільних підприємств впали до 86 тис. авто, а продажі на китайському ринку знизилися майже на третину.
Також аналітики називають ще одну можливу причину ослаблення позицій Suzuki в Китаї – політика уряду КНР щодо електрифікації транспорту, до якої Suzuki виявилася не готова, тому що перші серійні моделі на електротязі у компанії з’являться не раніше 2020 року.
Таким чином, вже в найближчому майбутньому повністю китайська компанія Changan Suzuki здійснюватиме тільки ліцензійний випуск автомобілів японської марки.
Японці ж збираються посилити свою присутність на домашньому та індійському ринках. Згідно з планами компанії, до 2030 року вона збирається збільшити обсяги виробництва на своїх заводах до 5 млн. авто на рік.