Світові автопрем'єри

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Средньомоторний автомобіль – нетипова продукція для компанії Maserati. У сімдесятих вона випускала спорткари Bora і Merak з такою компоновкою, а в 2004-2005 роках зробила серію з 62 наддорогих суперкарів Maserati MC12 на основі купе Ferrari Enzo. Так що новітня модель Maserati MC20, по суті, відкриває для бренду новий сегмент ринку.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Індекс моделі розшифровується як Maserati Corse 2020 року, тобто «гоночний Maserati 2020 року». Але вважати це купе спадкоємцем (навіть ідеологічним) моделі MC12 все ж не варто: між ними конструктивна і маркетингова прірву. Якщо судити по форм-фактору, то це швидше за все молодший брат середньомоторної моделі Ferrari F8 Tributo: по довжині (4669 мм) і колісній базі (2700 мм) нова «двадцятка» відрізняється від F8 зовсім небагато, причому в більшу сторону.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Кузов з підйомними дверима зроблений в нетиповій для Maserati стилістиці, коефіцієнт аеродинамічного опору Cx дорівнює 0,38, а в конструкції широко використаний вуглепластик. Двомісний салон аж ніяк не спартанський: тут оздоблення шкірою і замшею плюс два десятидюймових екрану. Медіасистеми – з голосовим управлінням і передавачем Wi-Fi.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Суперкар Maserati MC20 став першою за 18 років моделлю марки з мотором власної розробки. За сидіннями поздовжньо встановлений бензиновий двигун V6 з окремою назвою Nettuno. Він має блок з 90-градусним розвалом, робочий об’єм 3,0 л, комбінований вприском палива, систему змащення із сухим картером і по дві свічки на кожен циліндр. Пара турбокомпресорів встановлена ​​не в розвалі блоку, як це прийнято у німецьких інженерів, а з боків. Віддача мотора – 630 к.с. при 7500 об/хв і 730 Нм в діапазоні 3000-5500 об/хв.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Купе має восьмиступінчастий «робот» з двома зчепленнями і задній привід з диференціалом. За доплату запропоноване електроннокероване блокування. Maserati MC20 спорядженоа масою «менше 1500 кг» може розігнатися до 100 км/год всього за 2,9 с, максимальна швидкість перевищує 325 км/год. У їздовій електроніці по нинішній моді є кілька режимів – стандартний GT, дощової Wet, Sport, гоночний Corsa, а також ESC Off з повним відключенням системи стабілізації.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Шасі – з класичною двохважельною підвіскою спереду і ззаду. Передні гальма Brembo – з шестипоршневими механізмами, фіксованими скобами і дисками діаметром 380 мм. Задні гальма простіші – чотирипоршневі, з дисками на 350 мм. Цікаво, що настройка купе на 97% була зроблена за допомогою комп’ютерного симулятора, і тільки фінальне доведення проходила на справжніх дорогах. У компанії пишаються, що це дозволило скоротити цикл розробки всього до двох років.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Maserati позиціонує нову модель стовідсотково італійської (100% Made in Modena, 100% Made in Italy): мовляв, навіть дрібні компоненти будуть поставляти місцеві виробники. А збирати машини стануть на тому ж підприємстві, де до минулого року робили моделі Maserati GranTurismo і GranCabrio. Старт продажів запланований на кінець року, орієнтовна ціна – 210 тисяч євро, тобто втричі менше, ніж 15 років тому просили за купе MC12. А згодом у Maserati MC20 з’являться відкрита і електрична версії.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Back to top button