Світові автопрем'єри

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Средньомоторний автомобіль – нетипова продукція для компанії Maserati. У сімдесятих вона випускала спорткари Bora і Merak з такою компоновкою, а в 2004-2005 роках зробила серію з 62 наддорогих суперкарів Maserati MC12 на основі купе Ferrari Enzo. Так що новітня модель Maserati MC20, по суті, відкриває для бренду новий сегмент ринку.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Індекс моделі розшифровується як Maserati Corse 2020 року, тобто «гоночний Maserati 2020 року». Але вважати це купе спадкоємцем (навіть ідеологічним) моделі MC12 все ж не варто: між ними конструктивна і маркетингова прірву. Якщо судити по форм-фактору, то це швидше за все молодший брат середньомоторної моделі Ferrari F8 Tributo: по довжині (4669 мм) і колісній базі (2700 мм) нова «двадцятка» відрізняється від F8 зовсім небагато, причому в більшу сторону.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Кузов з підйомними дверима зроблений в нетиповій для Maserati стилістиці, коефіцієнт аеродинамічного опору Cx дорівнює 0,38, а в конструкції широко використаний вуглепластик. Двомісний салон аж ніяк не спартанський: тут оздоблення шкірою і замшею плюс два десятидюймових екрану. Медіасистеми – з голосовим управлінням і передавачем Wi-Fi.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Суперкар Maserati MC20 став першою за 18 років моделлю марки з мотором власної розробки. За сидіннями поздовжньо встановлений бензиновий двигун V6 з окремою назвою Nettuno. Він має блок з 90-градусним розвалом, робочий об’єм 3,0 л, комбінований вприском палива, систему змащення із сухим картером і по дві свічки на кожен циліндр. Пара турбокомпресорів встановлена ​​не в розвалі блоку, як це прийнято у німецьких інженерів, а з боків. Віддача мотора – 630 к.с. при 7500 об/хв і 730 Нм в діапазоні 3000-5500 об/хв.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Купе має восьмиступінчастий «робот» з двома зчепленнями і задній привід з диференціалом. За доплату запропоноване електроннокероване блокування. Maserati MC20 спорядженоа масою «менше 1500 кг» може розігнатися до 100 км/год всього за 2,9 с, максимальна швидкість перевищує 325 км/год. У їздовій електроніці по нинішній моді є кілька режимів – стандартний GT, дощової Wet, Sport, гоночний Corsa, а також ESC Off з повним відключенням системи стабілізації.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Шасі – з класичною двохважельною підвіскою спереду і ззаду. Передні гальма Brembo – з шестипоршневими механізмами, фіксованими скобами і дисками діаметром 380 мм. Задні гальма простіші – чотирипоршневі, з дисками на 350 мм. Цікаво, що настройка купе на 97% була зроблена за допомогою комп’ютерного симулятора, і тільки фінальне доведення проходила на справжніх дорогах. У компанії пишаються, що це дозволило скоротити цикл розробки всього до двох років.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Maserati позиціонує нову модель стовідсотково італійської (100% Made in Modena, 100% Made in Italy): мовляв, навіть дрібні компоненти будуть поставляти місцеві виробники. А збирати машини стануть на тому ж підприємстві, де до минулого року робили моделі Maserati GranTurismo і GranCabrio. Старт продажів запланований на кінець року, орієнтовна ціна – 210 тисяч євро, тобто втричі менше, ніж 15 років тому просили за купе MC12. А згодом у Maserati MC20 з’являться відкрита і електрична версії.

В Пекіні представлений среднемоторний суперкар Maserati MC20

Back to top button