Виробництво

В Одесі відбулася конференція «Україна електромобільна»

Під патронатом Міністерства інфраструктури України та  Представництва Європейського Союзу в Україні 26 травня, в Одесі відбулася Конференція «Україна електромобільна».

На конференції було створено умови для відкритого діалогу Мінінфраструктури з бізнесом, автовиробниками та представниками громадськості щодо національного виробництва електротранспорту в Україні та впровадження на законодавчому рівні європейських стандартів електромобільності відповідно до Європейського Зеленого курсу.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Поширення тролейбусів з автономним ходом дозволить ефективно використати створену в 42 містах України тролейбусну інфраструктуру та суттєво зекономити фінансові ресурси в порівнянні з варіантом заміщення автобусів на електроавтобуси (на вартості транспортних засобів та створенні інфраструктури для зарядки електробусів).

Заощадити кошти дозволить і об’єктивно менша потреба закупівлі тролейбусів з автономним ходом у порівнянні з кількістю електроавтобусів необхідних для виконання транспортної роботи на маршрутах.

Така стратегія дозволить завантажити існуючі в Україні потужності з виробництва тролейбусів та компонентів для них та створити додаткові робочі місця.

Директор луцького автозаводу навів присутнім і аргументацію щодо переваг тролейбусів з автономним ходом у порівнянні з електробусами на цей час та середньотерміновій перспективі, яка враховує низку сталих факторів:

  • Тролейбус з автономним ходом потребує меншої кількості тягових батарей. Частину маршруту він живиться від контактної мережі, в цей час відбувається підзарядка тягових батарей.  У підсумку – менша загальна вартість.
  • Менша споряджена маса.
  • Більша пасажиромісткість при однаковій повній масі.
  • Максимальна уніфікація з існуючим парком тролейбусів.
  • Однакова ремонтна база і база запасних частин.
  • Не потрібна додаткова інфраструктура (спеціальні зарядні станції та організація спеціальних пунктів підзарядки).
  • Більший ресурс. Менший діапазон розряд-заряд.
  • Більша продуктивність і ефективність. Може знаходитися довший період за добу на лінії. Не потребує довгого циклу заряджання.
  • Нижча вартість одного пасажиро-кілометра.

Учасники Конференції обговорили й можливості участі міжнародних фінансових організацій у перспективних проектах з виробництва громадського електротранспорту, міжнародне співробітництво у напрямку екологізації транспорту, законодавчі ініціативи Уряду та Парламенту, інвестиційну привабливість проектів, інструменти для формування сприятливого середовища на ринку та вітчизняний інноваційний транспорт.


Back to top button