
Виступаючи на прес-конференції, керівник відомства Мяо Вей зазначив, що в цьому році як продажі, так і випуск автомобілів, можливо, становитимуть близько 25 млн одиниць.
Автомобільний сектор Китаю потерпає від нестачі вкладень в дослідження і відсутності ключових технологій, а також стикається з низкою короткострокових наслідків скорочення субсидій на транспортні засоби, що працюють на нових джерелах енергії і жорсткості стандартів викидів для машин, обладнаних двигунами внутрішнього згоряння, сказав Мяо Вей.
Проте, чиновник зазначив, ринкова довіра зросла, оскільки виробництво автомобілів продемонструвало позитивний ріст в річному обчисленні в листопаді 2019 року після набрання чинності ряду політичних установок по стимулюванню споживання.
Китай продовжить зусилля щодо сприяння високоякісному розвитку автомобільної промисловості, стимулювання життєздатності ринку, заохочення автовиробників в освоєнні зарубіжних ринків і надання рівних умов вітчизняним і зарубіжним компаніям.