
«Ми знаємо, що наші клієнти хотіли б їздити на електромобілях, але не хочуть платити за них більше», – сказав Марк Рейсс, виконавчий віце-президент GM з розробки продуктів. – «Ось чому ми збираємося стати першою компанією, що продає електромобілі, які люди можуть собі дозволити, і при цьому залишається в прибутку».
На сьогодні ключовим повністю електричним продуктом GM є Chevy Bolt EV, ціна на яку в США стартує від 37,5 тис. доларів. При цьому плани GM не обмежуються внутрішнім ринком, зараз вже тільки для ринку Китаю готується десяток моделей на електротязі.
Згідно з повідомленням детройтського бюро, розроблено план з глобального скорочення витрат, який дозволить перетворити виробництво електромобілів в центр прибутку.
Основний акцент компанія робить на максимальне зниження собівартості виробництва власних акумуляторів і електродвигунів.