Новини

У Європі дослідили шлях дизельгейтних авто

Аналітики відділення прикладної логістики Університету Вюрцбург-Швайнфурта спільно з Асоціацією європейського бізнесу (АЄБ) за результатами дослідження ринку на основі даних Федерального статистичного управління Німеччини встановили, що експорт уживаних дизельних машин з Німеччини протягом року зріс на 20,5% до 239541 шт.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Після дизельного скандалу на внутрішньому ринку німецьким дилерам все важче збувати дизельні автомобілі. Експорт стає мало не єдиною альтернативою.

Так, поставки старих дизельних німецьких машин в Україну збільшилися на 136%, в Хорватію – на 89,6%, в Болгарію – на 27,7%, в Румунію – на 26,8%.

За словами професора відділення прикладної логістики Університету Вюрцбург-Швайнфурта Крістіана Кіллі, крім Хорватії, Словенії, Болгарії та Румунії, що входять в ЄС, більш старі дизельні машини відправляються в Україну, через відносно низьке ввізне мито на старі автомобілі з ЄС.

У менш розвинених європейських країнах німецькі дизельні автомобілі з брудними вихлопами купують в основному через низькі ціни. А сучасні і поліпшені дизельні машини знаходять покупців на більш вимогливих ринках Іспанії, Австрії та Франції.

Але до країн з високим рівнем екологічної грамотності експорт дизельної техніки з Німеччини падає: до Норвегії на 26,6%, до Швейцарії – на 18,7%, до Фінляндії – на 9%.


За матеріалами: mmr

Back to top button