
Незважаючи на це, підсумковий результат за сім місяців продемонстрував позитивну динаміку – зростання до 2018 року 3,4 відсотка. З січня по липень на найбільшому національному ринку світу було реалізовано 13364500 авто.
Лідерську позицію на ринку КНР продовжує утримувати Volkswagen, його автомобілі поповнили китайський автопарк на 309400 од.
Згідно з прогнозом СААМ, в 2018 році зростання китайського авторинку становитиме близько 3% до попереднього року. Нагадаємо, що в 2017 р в Китаї було продано 24,7 млн. автомобілів.
Зростання платоспроможного попиту на автомобілі в КНР продовжується на тлі збільшення з цього року податку на покупку нових автомобілів з двигуном об’ємом до 1,6 л до 10%. Крім того, муніципалітети великих міст намагаються стримувати споживчу активність на авторинку адміністративними заходами щодо обмеження реєстрацій нових авто в рамках боротьби із забрудненням навколишнього середовища і пробками. В результаті основним драйвером ринку найближчим часом буде китайська глибинка, де відзначаються високі темпи економічного зростання.