
«Ми маємо потужну базу важкої промисловості, яка наразі простоює і втрачає потенціал. Через відсутність налагодженого потоку замовлень від держави заводи зупинені в очікуванні невідомих перспектив. І навіть коли підприємствам вдається знайти замовників за кордоном, виконувати роботу практично нікому через трудову міграцію. До прикладу, на Черкаському автозаводі на час його відкриття 10 років тому працювало 3 тисячі робітників, а зараз – всього 500 людей», – зауважує прес-секретар Корпорації Сергій Красуля.
Раніше працівники Луцького ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» звернулися у листі до Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна із проханням сприяти розвитку вітчизняної промисловості, зокрема автомобілебудування. Трудовий колектив підприємства звернув увагу глави відомства на те, що потужності заводу можуть працювати на забезпечення потреб країни у якісному європейському транспорті, та закликав центральну владу підтримати українське машинобудування.
Джерело: bogdan.ua