НовиниСвіт

У Європі стурбовані темпами розвитку інфраструктури для електромобілів

Розвиток зарядної інфраструктури не встигає за зростанням попиту на електромобілі

Згідно з новим звітом Європейської асоціації автовиробників (ACEA), доступна інфраструктура для зарядки електромобілів в ЄС як і раніше не задовольняє потреб власників електромобілів і залишається нерівномірно розподіленої по країнам-членам Євросоюзу, повідомляє Укравтопром.

За даними ACEA, за останні три роки продажі електромобілів в ЄС зросли на 110%, в той час як кількість пунктів зарядки зросла лише на 58% (до менше 200 000), що свідчить про недостатність інвестицій в інфраструктуру у порівнянні з рівнем продажів електромобілів.

«Це потенційно дуже небезпечно, оскільки незабаром ми можемо досягти точки, коли зростання попиту на електромобілі зупиниться, якщо споживач вирішить, що пунктів зарядки просто недостатньо», резюмував генеральний директор ACEA Ерік-Марк Уітема (Eric-Mark Huitema).

Дослідження ACEA показують, що в даний час тільки 1 з 7 точок зарядки в ЄС є «швидкою заправкою». В результаті європейським автомобілістам доводиться витрачати багато часу на очікування заряду акумулятора, або стояти у чергах на швидку зарядку.

Інший ключовий висновок звіту ACEA полягає в тому, що існуюча інфраструктура залишається дуже нерівномірно розподіленою по території ЄС. На чотири країни, що покривають 27% загальної площі регіону – Нідерланди, Німеччину, Францію і Великобританію – припадає понад 75% всіх пунктів зарядки. У Нідерландах – країні з найбільш розвиненою інфраструктурою пунктів зарядки в 1000 разів більше, ніж в країні з найменшою інфраструктурою (Кіпр, де всього 38 пунктів зарядки).

Така ситуація стала причиною заклику ACEA до Європейської комісії прискорити перегляд Директиви ЄС про інфраструктуру альтернативних видів палива в рамках плану відновлення від наслідків COVID, включаючи чіткі і обов’язкові цілі для всіх держав Євросоюзу.

Via
ACEA
Back to top button