НовиниСвіт

У Південній Кореї вступив в силу перший закон про впровадження водневого палива

У Республіці Корея вступив в силу перший в світі закон, який регулює інфраструктуру водневого палива. Новий захід посилить безпеку і швидкість розробок по впровадженню нового ресурсу, головне завдання закону – створити повноцінну і підзвітну інфраструктуру для водневого палива. Видання Korea Herald відзначає, що тепер ціни на водень будуть оновлюватися в онлайн-режимі – така система в державі вже діє відносно цін на традиційне паливо. Підприємства в транспортній сфері Кореї зобов’яжуть споруджувати необхідну інфраструктуру для водневих автомобілів. Також вводиться система державних стандартів безпеки, яким повинні будуть відповідати пристрої, що відповідають за виробництво і використання водневого палива.

У 2020 році Корея посіла перше місце за продажами автомобілів з водневим двигуном. До 2040 року в уряді сподіваються, що водневий автопарк країни складе 6,2 млн транспортних засобів. У найближчі 19 років в Південній Кореї розраховують побудувати 1 200 водневих заправок, перевести 80 тис. таксі, 40 тис. автобусів і 30 тис. вантажівок на водневі двигуни.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Ринок водневого палива тільки починає розвиватися. Південна Корея поки лідирує в цій сфері – частка корейської компанія Hyundai склала 82% від загального продажу водневих автомобілів в світі. У 2020 році продажі електромобілів вийшли на рекордний рівень, проте розробки і впровадження водню грають ключову роль в тих інфраструктурних сферах, де електричної тяги недостатньо – промисловості та авіатранспорті. Водень здатний замінити нафту, вугілля або природний газ в таких енерговитратних процесах. Водневе паливо найчастіше пов’язано з викидами парникових газів і необхідно прискорити перехід до виробництва «чистого водню», вважають в Євросоюзі.

Source
plus-one.ru
Back to top button