АвторинокНовини

У листопаді обвалився попит на нові легкові авто

Минулого місяця українці придбали і зареєстрували 7,1 тис. нових легкових авто. В результаті у річному вираженні цей сегмент автомобільного ринку зменшився майже на 17%, повідомляє Укравтопром. Відносно попереднього місяця (жовтня) попит на нові автомобілі впав на 16 відсотків.

Найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових автомобілів знов стала RENAULT. Протягом місяця 1173 автомобіля цієї французької марки поповнили український автопарк. Однак це на третину менше від показника Рено річної давності.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

На другому місці TOYOTA, автомобілі якої обрали 1136 автомобілістів, що на 9% менше від результату листопада 2019 року.

Третя позиція у KIA, в активі цієї марки 509 реєстраційних номерів (-32%).

На четвертому місці SKODA, яка на 7% скоротила листопадову реалізацію до 492 од.

П’ята позиція в рейтингу і 69-відсоткове зростання у MAZDA, результат якої – 290 авто.

Шостий результат продемонстрували одразу дві марки – VOLKSWAGEN та PEUGEOT у заліку яких по 289 зареєстрованих авто. В той же час у порівнянні з листопадом минулого року німецька марка втратила 50% продажів, а французька, навпаки, показала ріст на 12 відсотків.

Також до ТОП -10 рейтингу марок увійшли:

HYUNDAI – 277 шт. (-37%); FORD – 253 шт. (+102%); SUZUKI – 252 шт. (+1%); MITSUBISHI – 234 шт. (-8%).

Бестселером листопада став автомобіль Toyota RAV4 з показником 532 реєстрації.

Всього з початку року свої перші реєстраційні номери в Україні отримали 75,6 тис. нових легкових автомобілів, що майже на 5% менше, ніж за аналогічний період минулого року.


Back to top button