
За підсумками 2020 року корпорація Kia Motors продала в усьому світі 2,61 мільйона автомобілів – на 5,9% менше, ніж роком раніше. Цей спад сам виробник пояснює триваючою пандемією коронавіруса.
При цьому на своєму домашньому ринку бренд примудрився збільшити обсяги реалізації на 6,2% – до 552 400 одиниць. Відповідно, що залишилися 2,05 мільйона машин – це експорт, знизився на 8,7%.
Перша трійка глобальних бестселерів Kia виглядає наступним чином:
Sportage – 366 929 штук;
Seltos – 328 128 штук;
Cerato (в тому числі – під назвами K3 і Forte) – 237 688 штук.
В 2021 році Kia сподівається збільшити загальні продажі відразу на 12,1% – до 2 922 000 автомобілів. При цьому конкретно для південнокорейського ринку прогнозується спад на 3,1% – до 535 000 штук.