Новини

Три модульні платформи REE пройшли перевірку на треку

Ізраїльська компанія REE Automotive вивела на трек три робочих прототипу платформ-скейтборду, P1, P2 і P4. Вони використовують дві варіації кутових модулів REEcorner. Ці модулі підтримують технологію X-by-Wire (контроль тільки по дротах) для рульового управління, гальмування і приводу, а також об’єднують всі компоненти електродвигунів, трансмісії, підвіски і рульового механізму в один вузол, що міститься в колісної арці.

Три модульні платформи REE пройшли перевірку на треку

Платформа P1 призначена для мініатюрних безпілотних апаратів, що доставляють товари і замовлення «на останній милі». Середня «візок» P2 стане основою електромобілів, що перевозять як вантаж, так і пасажирів. А велика P4 – це знову доставка, але в більшому масштабі. Її створювали з прицілом на ринок Північної Америки.

Модулі REEcorner кріпляться до плоскої основі під назвою REEboard, на яку вже можна ставити практично будь-який необхідний кузов. Розробники з REE вважають, що дана архітектура буде затребувана в міру розвитку в світі принципу «мобільності як послуги» (MaaS), а також із зростанням електронної торгівлі, що вимагає великих парків розвізних фургонів (і бажано з нульовими викидами). Всі версії платформ також підтримують автономне рух.

Різні типи машин (всілякі капсули, шатли, фургони) на платформах P1, P2 і P4 можуть мати повну масу до 1,3 т, 2,5 т і 4,5 т відповідно.

Тести працездатних самохідних візків наближають, на думку фірми, мрію про те, щоб зробити платформи REE «наріжним каменем» електрокарів нової ери. Відомо, що серед автовиробників проектом зацікавився концерн Mahindra & Mahindra, з яким в серпні було підписано меморандум про взаєморозуміння. Що стосується фірм-постачальників компонентів і учасників самої розробки, то до раніше заявленим Mitsubishi Corporation, American Axle і Musashi в новому релізі додані KYB і NSK.

Back to top button