Читацький зал

Toyota знову стала найдорожчою автомобільною маркою

Японський виробник Toyota зберіг свої позиції в рейтингу Brand Finance – щорічному списку 500 найдорожчих компаній світу. Він посідає 12-те місце у загальному рейтингу з вартістю 64,3 мільярда доларів, що ставить його на перше місце серед автомобільних марок.

Як і в 2021 році, за Toyota слідує Mercedes-Benz ($60,8 млрд), при цьому німецький бренд займає 15-те місце в загальному заліку (торік було 13-те). Третє місце за автомобільними марками у Tesla (46 мільярдів доларів), оскільки американська компанія піднялася з 42-го на 28-е місце.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Трійку лідерів займає Volkswagen ($41 млрд), який займає вже четверте місце та опускається з 26-го на 33-те місце у загальному заліку. Mitsubishi входить до п’ятірки найдорожчих марок автомобілів, займаючи 37-е місце ($39,7 млрд).

Далі в рейтингу йдуть BMW (39-е місце та 37,9 млрд доларів) і Porsche (46-е місце і 33,7 млрд доларів), причому обидві компанії втратили по 10 позицій. Крім того, до топ-10 автомобільних брендів входять Honda (61-е місце та $28,2 млрд), Ford (76-е місце та $24,2 млрд) та TATA (78-е місце, $23,9 млрд).

У загальному рейтингу Brand Finance знаходиться компанія Apple, яка оцінюється в 355,080 млрд доларів, за нею слідують Amazon – 350,273 млрд і Google – 263,425 млрд.

Back to top button