Світ

Toyota створить «Збірну Японії» для захисту ДВЗ

Японська Toyota зважилася протистояти загальносвітовим трендам на електрифікацію, повідомляє ресурс autonews.com. Бренд об’єднає навколо себе однодумців в особі Subaru, Mazda, Kawasaki та Yamaha.

Японці демонструють справжню самурайську стійкість до сучасних трендів, які ставлять країни Заходу та Китай. Тим не менш, у Toyota впевнені, що кінець для двигунів внутрішнього згоряння ще не настав. Більше того, компанія відмовилася підписувати нещодавно прийняту ООН угоду про заборону торгівлі автомобілями з ДВС до 2040 року.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

У своїй офіційній заяві Toyota обґрунтувала такий підхід турботою про клієнтів, нібито вони не мають наміру обмежувати покупців у виборі силових установок, і готові запропонувати бензинові, водневі та електричні двигуни. Так, зараз разом із Mazda ведеться робота над 1,5-літровим двигуном Skyactiv-D, який працює на біодизельному паливі. Subaru вивчає можливість виробництва синтетичного палива, отриманого з біомаси, а Yamaha з Kawasaki розмірковують про створення водневої силової установки для своїх мотоциклів.

Проте Toyota не збирається відмовлятися від розробки електромобілів. Кросовер bZ4X має стати глобальною моделлю та нав’язати конкуренцію Tesla Model Y. Строго кажучи, єдиною перевагою перед американцем тут виступить лише свідомо нижча ціна.

Не можна не відзначити той факт, що компанія має всі шанси на терені водневих двигунів, оскільки японці досягли деякого успіху в цьому сегменті разом з моделлю Mirai. Чи не єдиними мінусами автомобіля є не дуже розвинена інфраструктура та високі експлуатаційні витрати.

Back to top button