Новини

Toyota приступить до тестування вантажівки на паливних елементах у 2022 році

Компанії Toyota Motor North America і Hino USA домовилися про проведення дорожніх випробувань важких електричних вантажівок на паливних елементах (надпотужні FCET), які пройдуть навесні 2022 року, що прискорить раннє комерційне застосування нових машин.

Toyota і Hino спільно розробляють надпотужні FCET, а компанії Asahi Group, NLJ, Seino Transportation, Yamato Transport і Toyota проведуть дорожні випробування в рамках логістичних операцій. Компанії будуть використовувати недавно розроблену платформу серії Hino XL з перевіреною технологією паливних елементів Toyota, щоб забезпечити високу продуктивність без шкідливих викидів.

FCET для важких умов експлуатації, використовувані на автомобільних дорогах, повинні мати достатній запас ходу і вантажопідйомність, а також мати можливість швидкої дозаправки. Системи паливних елементів, які працюють на водні з високою щільністю енергії, вважаються ефективними для електрифікації великовантажних автомобілів. Очікується, що надпотужні FCET матимуть запас ходу близько 600 км.

Toyota приступить до тестування вантажівки на паливних елементах у 2022 році

«Автомобіль серії Hino XL з силовою установкою на паливних елементах – безпрограшний варіант як для клієнтів, так і для суспільства. Він буде тихим, плавним і потужним, який не виділяє нічого, крім води», – сказав Так Йоку, старший виконавчий інженер, Toyota Research and Development.

Кожна з компаній, що беруть участь у випробуваннях, вживає різних заходів, включаючи зниження енергоспоживання в виробничих процесах і зниження впливу на навколишнє середовище в логістичних операціях, для вирішення глобальних екологічних проблем. В майбутньому кожна компанія активізує зусилля з раннього практичного застосування FCET для важких умов експлуатації з метою внесення вкладу в розвиток сталого суспільства.

Back to top button