Світ

Toyota допомогла створити Японську водневу асоціацію

Перше покоління водородомобіля Toyota Mirai, запущене на ринок в грудні 2014 року, розійшлося в світі тиражем приблизно в одинадцять тисяч штук. Друге (на фото) – має стартувати в Японії, Європі і США до кінця року. З ним виробник розраховує збільшити темп продажів Mirai в десять разів.

Корпорації і компанії Eneos, Iwatani, Kawasaki Heavy Industries, Kobe Steel, Mitsui & Co, Sumitomo Mitsui Financial Group, Kansai Electric Power, Toshiba і Toyota Motor заснували Японську водневу асоціацію (Japan Hydrogen Association, JH2A), цілями якої названі формування ланцюжків поставок H2 на місцях і міжнародне співробітництво заради формування «водневого суспільства». Діяльність JH2A частково перетинається зі всесвітньою водневою радою, але нова організація хоче зміцнити світове лідерство Японії в даному питанні. Представники зазначених компаній склали правління організації, а всього в неї вступили 87 фірм.

Toyota допомогла створити Японську водневу асоціацію

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Серед завдань асоціації – зниження вартості виробництва, зберігання і транспортування водню за рахунок різноманітних іннновацій, опрацювання соціальних і економічних аспектів водневої енергетики і транспорту, складання пропозицій до уряду щодо заходів, які забезпечують розвиток даного напрямку.

Нагадаємо, Toyota активно просуває застосування водню як енергоносія на залізниці, в торгових мережах, на різних підприємствах і заводах, в якості джерела живлення в аварійних ситуаціях і, зрозуміло, в автомобільному транспорті – від легковиків на паливних елементах до аналогічних вантажівок і автобусів. У січні-лютому нова асоціація окреслить коло проблем, пов’язаних з більш широким поширенням водневої технології, і в лютому сформує перші ініціативи і пропозиції щодо їх вирішення.


Back to top button