Світ

ТОП-10 бестселерів індонезійського ринку

За результатами перших чотирьох місяців 2021 року новим лідером індонезійського ринку стала Honda Brio, що займає 8% ринку (реалізовано 19 353 автомобіля).

На другому місці попередній лідер – Toyota Avanza (17 465 шт.; частка ринку 7,2%). Далі слід Suzuki Carry Pick Up, який зайняв 6,6% ринку, реалізувавши 16 092 автомобіля.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

ТОП-10 бестселерів індонезійського ринку

Toyota Rush зайняла четверту сходинку модельного рейтингу (+3 позиції в рейтинговій таблиці; 15 606 шт.; частка 6,4%). Вона випереджає Mitsubishi Xpander (-1 позиція, 15 440 шт.; 6,4% ринку) і Toyota Kijang (-1 позиція; 14 851 шт.; 6,1% ринку).

На сьомому місці знаходиться Daihatsu Grand Max PU (-1 позиція, 14 581 шт.; 6%), за яким слід Daihatsu Sigra (-5 рядків у рейтингу; 13 754 шт.; 5,7%).

ТОП-10 бестселерів індонезійського ринку

Замикають ТОП-10 Toyota Calya (13 251 шт.; 5,5%) і Mitsubishi L300 P / U (+5 рядків у рейтингу, 9 120 шт.; 3,8%).

Back to top button