Моделі

Tesla відмовиться від механічного зв’язку між кермом і колесами

Компанія шукає інженерів для розробки нової системи рульового управління

Компанія Tesla почала пошук співробітників в дослідницький центр в Остіні, штат Техас, де зараз йде будівництво найбільшого електромобільного заводу концерну на території США.

Одна з цих вакансій призначена для інженерів, які стануть розробляти електронне рульове управління. Оголошення про найм на роботу виявило видання Electrek.co.

Автомобілі Tesla давно забезпечені електроприводом рульового управління, який дозволяє комп’ютеру повертати колеса, коли машина рухається на автопілоті. Однак механічний зв’язок між кермом і колесами в «Тесла» також присутній, так що навіть в автоматичному режимі при маневруванні рульове колеса в салоні все одно крутиться.

Нова система управління по проводах передбачає, що кермо стає не більше ніж джойстиком як в гоночних симуляторах, який пов’язаний виключно з датчиками, що фіксують його положення. Якщо водій повертає таке кермо, від датчиків йде сигнал і електропривод вже повертає колеса.

Така система має ряд переваг. Наприклад, водій може налаштовувати рульове управління, вибираючи його гостроту і кількість обертів від упору до упору під конкретні умови руху. Недоліком можна назвати повну відсутність механічної зворотного зв’язку, що заважає «відчути» автомобіль. А побічним ефектом є те, що з новою системою при маневруванні на автопілоті кермо залишатиметься зовсім нерухомим. До того ж кермо-джойстик можна буде використовувати на стоянці для ігор в гоночні симулятори на дисплеї передньої панелі.

Повністю цифрове управління в автомобілях не є чимось революційним. Майже така ж система стоїть на бензиновому седані Infiniti Q50. Однак в Infiniti рульовий вал все ж таки присутня, просто в звичайних умовах він розімкнути муфтою. В аварійній ситуації муфта замикається і водій отримує можливість управляти колесами виключно силою своїх рук. Останнє зроблено тому, що в ряді країн повністю електронне рульове управління законодавчо заборонено.

Back to top button