НовиниСвіт

Tesla не витрачає гроші на рекламу

Компанія Tesla у китайських соціальних мережах заявила, що її витрати на рекламу практично дорівнюють нулю. Клієнтам пропонують згадати, коли востаннє вони бачили рекламу Tesla на білбордах, рекламних банерах на сайтах або на телебаченні.

Tesla стверджує, що вона свідомо не рекламує свої автомобілі, покладаючись тільки на «сарафанне радіо». Йдеться про безкоштовне та добровільне поширення інформації про автомобілі Tesla від задоволених користувачів своїм друзям, знайомим та користувачам Інтернету у всьому світі.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Раніше Ілон Маск заявив: «Ми будемо зосереджені на підвищенні продуктивності та якості продуктів Tesla. Ми вважаємо, що найкращий спосіб продавати продукти – це дозволяти самим користувачам розповсюджувати інформацію про них».

Крім того, Tesla зазначила, що вартість більшості автомобілів на ринку складається із витрат на виробництво, вартості компонентів, витрат на дослідження та розробки, а також чималих витрат на маркетинг. При цьому Tesla вважає нерозумним те, що власники машин мають платити за їхню рекламу.

На думку Tesla, коли продукт є справді гарним, самі люди будуть його активно рекомендувати. Тому компанія зосередилася на дослідженнях та розробках, а також нарощуванні темпів виробництва.

Модель прямих продажів дозволяє взаємодіяти з клієнтами, дозволяючи споживачам більше дізнатися про автомобіль від експертів за продуктами Tesla, перш ніж прийняти рішення про покупку автомобіля.

Source
ixbt.com
Back to top button