Світ

Стали відомі ціни на Білоруські Geely GS та Geely FY11

Ціни на Geely FY11 Tugella розсекретили в Білорусі. Автомобілі вперше «засвітилися» в документації заводу «БелДжі».

Копію відомості з цінами опублікували фахівці порталу Geely Club Belarus. У ньому всього 10 позицій – з 38-го по 47-й номер. Але саме ця частина таблиці, мабуть, найбільш цінна. У ній «засвітилися» моделі, які до сих пір не пропонували в Білорусі. Це хетчбек GS і купе-кросовер Tugella.

Якщо вірити відомості, то GS коштуватиме 35900; 39900 і 41900 білоруських рублів залежно від комплектації. У перерахунку на українську гривню це 448 750; 497 750 і 523 750 відповідно. Ціни на Geely FY11 складуть 72900 і 77900 білоруських рублів. Обидві цифри відносяться до повнопривідних модифікацій з 2,0-літровим мотором – Luxury і Flagship. По курсу це приблизно 911 250-973 750 гривень.

Стали відомі ціни на Білоруські Geely GS та Geely FY11

Бентежить тільки, що GS в таблиці названий седаном, а FY11 – хетчбеком. Дивно, якщо документ з такими помилками дійсно склали і затвердили на «БелДжі». Однак актуальність відомості легко перевірити за цінами на кросовер Coolray. Вони вже виросли в Білорусі з 21 вересня. І рівно так, як і передбачалося в документі.

В основу моделі лягла модульна платформа CMA, спільно розроблена шведськими і китайськими фахівцями. Габаритна довжина автомобіля склала 4605 мм, а розмір колісної бази дорівнює 2700 міліметрів.

Стали відомі ціни на Білоруські Geely GS та Geely FY11

У моторній гамі новинки значиться єдиний 2,0-літровий мотор з віддачею в 238 л.с. Двигун працює спільно з 8-ступінчастою автоматичною трансмісією Aisin. Розгін до 100 км/год займає 6,8 секунди. На батьківщині марки кросовер також отримав «м’яку» гібридну систему, де 177-сильний трициліндровий турбодвигун працює в парі з стартер-генератором, 48-вольтової бортової мережею і 7-діапазонним роботом з двома зчепленнями. Топовий варіант – підключається гібрид з тим же трициліндровим агрегатом і електромотором, які в сумі розвивають 258 сил і 415 Нм крутного моменту. З топовим блоком акумуляторів на 15,2 кВт/год автомобіль здатний проїхати виключно на електричній тязі до 80 кілометрів.

Back to top button