Світ

Стало відомо, в чому полягає головна пробеми АвтоВАЗу

За словами президента компанії Ніколя Мора, розвиток марки Lada гальмує бюрократія

Глава АвтоВАЗу Ніколя Мор заявив в ефірі телеканалу «Тольятті 24», що одна з головних проблем компанії, що гальмують її розвиток, це зайва забюрократизованість. За його словами, бюрократія і складність виробничих процесів не дають марці Lada розвиватися ударними темпами, так що потрібно спрощувати і прискорювати роботу на заводі. Мор звернув увагу на те, що до цього ж закликав і перший директор АвтоВАЗу Віктор Поляков, який керував компанією з 1966 по 1975 рік.

Ніколя Мор, який повернувся на пост керівника АвтоВАЗу 1 червня 2021 року вважає, що на підприємстві досі багато бюрократії і складних процесів. «Я був радий прочитати наказ пана Полякова від 1974 року, який закликає спрощувати і прискорювати процеси на заводі, – розповів він в інтерв’ю «Тольятті 24». – Ми навіть вирішили надрукувати його на плакаті і повісити на стіні в залі засідань. Для того щоб кожен міг усвідомити, що бюрократія створює багато проблем».

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Ще одна проблема, з якою зіткнувся АвтоВАЗ, і яку компанії належить вирішити найближчим часом, – це брак електронних компонентів. З цієї причини автовиробник вже шість разів з початку літа вводив режим простою, причому це торкнулося не тільки автомобілі Lada, але і Renault, які сходять з конвеєра тольяттінського заводу.

Через глобальну нестачу напівпровідників Євразійська економічна комісія (ЄЕК) до кінця 2021 року звільнила автовиробників від необхідності встановлювати ЕРА-ГЛОНАСС на автомобілі, які виробляються і продаються в Росії і на території інших країн Євразійського економічного союзу (ЄАЕС). Машини необхідно буде доукомплектувати системою екстреного реагування пізніше – в січні 2022 року.

Back to top button