Моделі

Skoda представила новий бюджетний седан Slavia

Компанія Skoda представила субкомпактний седан Slavia, що замінить модель Skoda Rapid на індійському ринку.

Автомобіль є допрацьованою версією бразильського седана Volkswagen Virtus зі зміненим дизайном передньої та задньої частини у фірмовому стилі чеської марки. Машина отримала світлодіодні задні ліхтарі та колеса діаметром 15 або 16 дюймів.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Порівняно з «Рапідом» седан Skoda Slavia має більші габарити (довжина – 4,54 метри), а дизайн інтер’єру більше нагадує салон «Шкоди Фабії». Базове оснащення включає аналогові прилади, кондиціонер, 7-дюймовий екран медіасистеми та дві подушки безпеки.

Індійська Skoda Slavia пропонуватиметься з турбомоторами об’ємом 1,0 і 1,5 літра, що розвивають 115 і 150 к.с. Трансмісія – “механіка”, “автомат” або робот залежно від версії.

Виробництво седана Slavia буде локалізовано на заводі в Пуні, де вже випускається кросовер Kushaq, який дебютував на початку 2021 року. Новинка доповнить лінійку затребуваних у цій країні моделей Octavia та Superb. Як заявив бренд-директор Skoda Auto в Індії Зак Холліс, у компанії очікують збільшення обсягів продажів в Індії, і модель Slavia відіграватиме ключову роль у досягненні цієї мети. У продаж на місцевий ринок модель надійде вже у першому кварталі наступного року. При цьому керівництво Skoda вже заявило, що в майбутньому седан Slavia з’явиться і в інших країнах, проте в Росії він, швидше за все, не пропонуватиметься.

Нагадаємо, Skoda Auto відповідає за всю діяльність концерну Volkswagen Group на індійському ринку і, зокрема, за реалізацію кампанії India 2.0 з розширення модельного ряду за рахунок чотирьох нових моделей сегмента субкомпактних автомобілів – Kushaq, Slavia, а також двох моделей Volkswagen, які будуть представлені пізніше. Усі вони базуються на адаптованій інженерами Skoda модульній платформі MQB для місцевого ринку під назвою MQB-A0-IN. Локалізація виробництва Skoda Auto в Індії сягає 95%.

У 2021 році Skoda Auto активно розширює свою діяльність в Індії. У рамках проекту India 2.0 концерн Volkswagen Group інвестував понад 1 млрд євро у розробку чотирьох нових моделей (двох під брендом Skoda та ще двох – під брендом Volkswagen). У той же час, Skoda Auto інвестує в подальший розвиток дилерської мережі в Індії. Сьогодні чеська марка представлена ​​у більш ніж 100 містах країни та має 165 точок продажу та обслуговування. Метою компанії є збільшення їх кількості до 225 до кінця 2022 року.

Back to top button