Світ

Skoda оприлюднила стратегію розвитку до 2030 року

Потрібно пояснити, що новий план з’явився на основі більш ранньої Стратегії-2025, розробленої попередником Шефера, Бернгардом Майєром. Її реалізація йшла цілком вдало, тепер вона поглиблена і доповнена.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Генеральний директор Шкоди Томас Шефер представив стратегію розвитку до 2030 року, Next Level – Skoda Strategy 2030. Він розповів, про що може мріяти компанія, що працює більш ніж в ста країнах і продає понад мільйон машин в рік ось уже сім років поспіль. Наприклад, про те, щоб увійти до п’ятірки найбільш продаваних автомобільних брендів в Європі (за підсумками першого кварталу 2021-го марка займає там сьомий рядок). Або про те, щоб стати провідним європейським брендом в Індії, Україні і Північній Африці. У нашій країні, наприклад, за підсумками п’яти місяців Skoda займає п’яту позицію серед всіх марок, а з європейських поступається Renault.

Skoda оприлюднила стратегію розвитку до 2030 року

До 2030 року передбачено скорочення викидів автопарком більш ніж на 50% (в порівнянні з 2020-м). Порушені в плані і фінансові показники. У першому кварталі 2021 роки рентабельність продажів склала 8,9%, і в новій стратегії записано, що в подальшому вона повинна бути не менше восьми відсотків, незважаючи на всі витрати, пов’язані з експансією і розробками.

Свій домашній ринок, Чехію, компанія має намір перетворити в центр електромобільності, щоб створити нові робочі місця. Зокрема, електрокари або їх компоненти будуть випускатися на всіх трьох чеських заводах компанії: в Млада-Болеславі, Квасинах і Врхлабі. Природно, «електрички» повинні сприяти зростанню продажів і на інших ринках. І тут зроблено важливу заяву: до 2030 року Skoda виведе в світ ще як мінімум три чисто електричні моделі.

Skoda оприлюднила стратегію розвитку до 2030 року

Шефер не розкрив ідентичність трійці, але легко передбачити компактні і субкомпактні моделі на платформах MEB і MEB-Lite, зокрема, аналоги фольксвагеновских електрокарів ID.3 і майбутнього ID.1.

Всі три нових електрокара будуть розташовуватися нижче електрокроссовера Enyaq iV як в плані розмірів, так і ціни. Не випадково марка поставила мету – зміцнити свої позиції в сегментах початкового рівня. Три новачка допоможуть досягненню ще однієї амбіційної мети: до 2030 року частка чистих електрокарів в продажах Шкоди на європейських ринках повинна досягти від 50 до 70% залежно від країни.

Skoda оприлюднила стратегію розвитку до 2030 року

За перехід в цифрову епоху відповідає принцип Simply Clever 2.0. Це кілька напрямків, скажімо, запуск системи PowerPass для зручної зарядки (додаток буде доступно на 30 ринках і відкриє доступ до 210 000 пунктам зарядки в Європі). Або розширення продажів через віртуальні шоу-руми до 20% до 2025 року (зараз такий сервіс працює в Бельгії, Нідерландах, Польщі та Чехії).

Вся ця стратегія покоїться на трьох пріоритетах – Expand (розширювати), Explore (досліджувати) і Engage (взаємодіяти, залучати, включати). Зміцнення позиції марки в Європі – це як раз Expand, тоді як словом Engage чехи позначили цифровизацию і технології, що полегшують взаємодію з користувачами (Simply Clever 2.0). Ну а Explore – це вся активність на що розвиваються автомобільних ринках, до яких віднесена і Росія. У цій сфері компанія розраховує і на зростання продажів, і на нові моделі. Зокрема, заявлено, що в середньостроковій перспективі субкомпактний паркетник Skoda Kushaq, створений на платформі MQB-A0-IN спеціально для Індії, з’явиться і на інших ринках.

Back to top button