
«Через втрату тимчасово окупованої території Україна не може виробляти локомотиви, але може виготовляти 50% запчастин. Хочете велике держзамовлення – будь ласка, 50% українських деталей. Ви ж берете ці компоненти в Німеччині, Франції? Беріть 50% наших підрядників», – пояснює Міністр суть пілотного проекту.
Міністр підтвердив, що даний проект нічиїх прав не порушує. Також він наголосив, що підтвердження локалізації буде прозоро і в автоматичному режимі. Планується використати подібний механізм з програми по компенсації частини вартості купівлі сільгосптехніки українського виробництва, яка є успішною.
«Має бути і буде проста процедура з простою кількістю документів. По суті, заявний принцип. Звертаються в якийсь орган чи в Міністерство економіки. Перевіряються певні речі, прозорий реєстр з компаніями вивішується, що вони відповідають критеріям. Тоді компанія, яка має локалізацію (іноземна чи українська – не має ніякого значення) отримує можливість цього нецінового, як ми називаємо, критерію», – повідомив очільник відомства.
Міністр додав, що парламентський комітет з економічного розвитку запропонував законопроект з більш глибокою локалізацією, який також наразі обговорюється.
Прес-служба Мінекономіки