
Висока концентрація в столиці державних установ і представництв великих компаній створює певну специфіку ринку, на якому, в період низької споживчої активності, домінують корпоративні продажі. У листопаді їх частка склала 53 відсотки.
Найбільшу кількість київських номерів в останній місяць осені отримали автомобілі французької марки RENAULT: RENAULT Logan – 171 шт.; RENAULT Duster – 162 шт. і RENAULT Sandero – 134 шт.
Такому результату Рено передусім зобов’язана корпоративним продажам. Саме юр. особи придбали більше 70% бестселерів цієї марки.
Четвертим за популярністю в Києві став автомобіль KIA Sportage – 131 реєстрація. При цьому, автомобілі цієї моделі вибирали в основному приватні особи – 103 чол.
Замикає лідерську п’ятірку SKODA Octavia – 111 авто, 88% з яких оформлено на юр.осіб.
Також до ТОП-10 столичного ринку листопада увійшли: TOYOTA RAV-4 – 108 шт.; TOYOTA Land Cruiser Prado і VOLKSWAGEN Polo по 86 шт. у кожного; RENAULT Megane – 80 шт.; SKODA Kodiaq – 77 шт.; TOYOTA Camry – 66 шт.
Що стосується переваг безпосередньо киян (приватних покупців), то їх рейтинг виглядає наступним чином.
Найпопулярнішим автомобілем у жителів столиці в листопаді став KIA Sportage, за нього своїм гаманцем проголосували, як вже повідомлялося вище, 103 автомобілісти.
На другому місці TOYOTA RAV-4, цей компактний кросовер придбали і зареєстрували 78 осіб.
На третьому і четвертому місцях представники марки Рено – Logan і Sandero, вибір на користь яких зробили 51 і 48 покупців відповідно.
П’яту позицію розділили відразу дві моделі: TOYOTA Land Cruiser Prado і SUZUKI Vitara, у кожної з яких в активі по 44 продажі фіз особам.
На шостому місці також два автомобілі: HYUNDAI Tucson і SUZUKI SX4 – по 41 шт.
RENAULT Duster вибрали 34 киянина – і це сьомий результат.
Восьме місце у VOLKSWAGEN Tiguan – 30 шт.
На дев’ятому місці SUV від Даймлера – MERCEDES-BENZ GLE, власниками автомобілів цієї моделі в листопаді стали 28 осіб з київською пропискою.
Замикає першу десятку рейтингу киян NISSAN Qashqai, який вибрали 27 приватних покупців.