Моделі

Ще одна китайська автокомпанія почала експансію в Європу

Китайський стартап Nio відкрив першу філію в Європі – в столиці Норвегії. Очікується, що компанія запустить перший автосалон марки в Осло вже у вересні. Подробиці виходу на ринок Старого Світу розкрив гендиректор підрозділу Маріус Хейлер.

За його словами, в кінці цього року компанія має намір поставити до Норвегії повністю електричний семимісний кросовер Nio ES8. Наступною моделлю повинен стати преміальний седан ET7.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Перший закордонний шоурум Nio з’явиться в Осло вже у вересні. Причому відразу з сервісним центром площею 18 тисяч кв. м. А до 2022 року компанія планує розширити мережу автосалонів і на інші норвезькі міста. Пізніше в країні з’являться і фірмові станції по заміні акумуляторних батарей.

На даний момент у філії працює 15 чоловік. Але до кінця року штат може бути розширений до 50 співробітників, заявив Маріус Хейлер

– З самого першого дня нашою метою було стати глобальним брендом, який надає високоякісні продукти і послуги глобальним користувачам, – заявив з нагоди відкриття філії в Норвегії засновник і виконавчий директор Nio Вільям Лі

Ще одна китайська автокомпанія почала експансію в Європу

Він додав, що Норвегія не випадково стала першою країною на шляху Nio в Європу, оскільки вона «найбільш дружелюбна до електромобілів». І це дійсно так: раніше сюди вже добрався інший стартап – Xpeng. Відкриває тут продажі автомобілів і визнаний лідер сегмента BYD. Що стосується подальших планів, то в 2022 році в Nio хотіли б вийти ще на п’ять ринків. Але, ймовірно, багато чого буде залежати від проміжних результатів роботи в Норвегії.

– В даний час китайські бренди є абсолютно новими [для європейських споживачів], тому їм потрібен час, щоб утвердитися, – цитує портал Nikkei Asia керуючого директора компанії Sino Auto Insights Ту Ле

Відзначимо, що в 2020 році майже 75% продажів нових машин в Норвегії довелося на електромобілі (54,3%) і гібрида (20,4%). Цей показник помітно зріс в порівнянні з 2019-м, коли таких машин було 56%. Однак поки споживачі вважають за краще електрокари відомих виробників – Audi, Volkswagen, Nissan, Mercedes і Tesla. Виняток становлять китайський MG ZS EV (3 720 продажів) і Polestar 2 (2 831), створений Volvo і Geely.

Back to top button