Світ

Сенатори закликають Байдена відмовитися від авто на ДВЗ

Два американські сенатори в Каліфорнії закликають президента Джо Байдена встановити дату поступової відмови від пасажирських транспортних засобів, що працюють на ДВЗ, оскільки Білий дім бореться з тим, як переписати правила викидів транспортних засобів, зазначені під президентом Дональдом Трампом.

У незареєстрованому листі до Байдена в понеділок сенатори-демократи Алекс Паділла та Діанн Файнштейн закликали Байдена “слідувати керівництву Каліфорнії та встановити дату, до якої всі нові легкові та пасажирські вантажівки будуть транспортними засобами з нульовими викидами”. Вони також закликали Байдена відновити повноваження Каліфорнії встановлювати чисті автомобільні стандарти.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

У вересні губернатор Каліфорнії Гевін Ньюсом підписав розпорядження, в якому державне агентство повітряних ресурсів вимагало, щоб до 2035 року всі нові та легкові вантажівки, що продаються в Каліфорнії, мали нульові викиди.

Кампанія Байдена в 2020 році відмовилася затвердити конкретну дату припинення продажу автомобілів на ДВЗ, але він пообіцяв різко збільшити електромобілі та зарядні станції.

У січні Байден заявив, що адміністрація замінить флот федерального уряду з 650 000 автомобілів “чистими електромобілями, виготовленими тут, в Америці, американськими робітниками”.

Сенатори також заявляють, що Байден повинен використати компромісну угоду, яку Каліфорнія уклала з виробниками автомобілів, включаючи Ford Motor Co, Honda Motor, BMW AG і Volkswagen AG, яка потрапляє між Адміністрація Трампа та вимоги епохи Обами.

“Ми вважаємо, що національний базовий рівень повинен будуватися, як мінімум, на основі технічного керівництва, встановленого компаніями, які добровільно просунули свої угоди з Каліфорнією”, – Паділла, який замінив віце-президента Камалу Гарріс у Сенаті, і Фейнштейн писав у листі. “Каліфорнія та інші штати потребують сильного федерального партнера”.

Незабаром після вступу на посаду Байден наказав американським агентствам переглянути норми економії палива до липня.

Адміністрація Трампа в березні 2020 року завершила відкат стандартів економії палива, вимагаючи збільшення ефективності на 1,5% щороку до 2026 року, що значно нижче 5-річного зростання, яке було відкинуто правилами адміністрації Обами.

Тоді президент Дональд Трамп неодноразово націлювався на Каліфорнію, демократичний бастіон, який заплутався з Трампом на багатьох фронтах під час його перебування.

За оцінками Центру біологічного різноманіття, угода в Каліфорнії покращує економію палива на 3,7% за рік між 2022-2026.

До квітня Байден також доручив Агентству з охорони навколишнього середовища та Національній адміністрації безпеки дорожнього руху переглянути рішення Трампа у 2019 році про відкликання повноважень Каліфорнії щодо встановлення власних стандартів викидів вихлопних газів та збільшення кількості автомобілів з нульовим рівнем викидів.

Представник Білого дому відмовився коментувати неділю щодо часу будь-якого оголошення про авторитет Каліфорнії.

Норми викидів транспортних засобів Каліфорнії дотримуються 13 інших штатів, а на округ Колумбія припадає понад 40% населення США.

У січні General Motors заявила, що прагне припинити всі продажі бензинових легкових та вантажних автомобілів до 2035 року. Volvo, підрозділ Zhejiang Geely Holding Group, заявила, що вся лінійка автомобілів буде повністю до 2030 року електричний, а європейська лінійка Ford також буде повністю електричною до 2030 року.

Альянс за автомобільні інновації, торгова група, що представляє великі автовиробники, у неділю відмовився від коментарів, але минулого місяця підтримав загальнодержавні правила щодо досягнення скорочень викидів транспортних засобів приблизно посередині між стандартами Трампа та Обами.

Back to top button