Моделі

Другий електричний седан Mercedes-AMG отримав 677 к.с. та стандартний повний привід

Лише два роки тому нова модель Mercedes-Benz AMG означала двигун з неймовірною потужністю та вражаючим звуком. Проте електрифікація не оминула і спортивний підрозділ німецького виробника, який представив свій другий седан, що повністю працює на електриці – Mercedes-AMG EQE.

В Афальтербаху, де знаходиться штаб-квартира AMG, покладаються на відому формулу. Потужність знову величезна – 677 к.с., що забезпечується двома електродвигунами. Вони забезпечують повний привід за допомогою системи 4Matic+. Різниця в тому, що пристрій тепер звучить тихіше.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Другий електричний седан Mercedes-AMG отримав 677 к.с. та стандартний повний привід

Насправді стандартний AMG EQE розвиває 617 к.с. і 950 Нм моменту, що крутить, опціональний пакет Dynamic Plus додає функцію форсування, що забезпечує вищезгадані 677 к.с. Максимальний момент, що крутить, також збільшується і становить тепер 1001 Нм, і все це відбувається лише на короткому проміжку часу.

При використанні режиму Race Start та акумулятора на 90 кВт/год розгін від 0 до 100 км/год займає всього 3,2 секунди, а максимальна швидкість становить 240 км/год. У стандартній версії час становить 3,4 секунд, а швидкість, яку може розвинути спортивний седан, становить 220 км/год.

Другий електричний седан Mercedes-AMG отримав 677 к.с. та стандартний повний привід

Інженери також внесли кілька змін у підвіску порівняно із звичайним Mercedes-Benz EQE, додавши систему AMG Ride Control+. Завдяки цьому стійки, з’єднання підвіски та стабілізатори оптимізовані для більшої жорсткості. Кронштейн заднього моста з’єднаний з кузовом міцнішим підшипником і меншим люфтом, що створює більш безпосереднє відчуття (принаймні, згідно Mercedes-AMG). Адаптивні амортизатори, що регулюються, з двома запобіжними клапанами більш точні, ніж стандартні EQE.

Поліпшення, які працюють у поєднанні з режимами руху AMG Dynamic Select, дозволяють AMG EQE стояти на дорозі приблизно на 2,5 см нижче стандартної моделі. Поворотний задній міст входить до базової комплектації, так як ця система підвищує стійкість та полегшує управління у складних ситуаціях. У режимі Slippery, наприклад, потужність двох електродвигунів седана обмежена електронікою на рівні 308 к.с.

Другий електричний седан Mercedes-AMG отримав 677 к.с. та стандартний повний привід

Величезна продуктивність не може не позначитися на пробігу. Mercedes зазначає, що AMG EQE може проїхати від 444 до 518 кілометрів на одній зарядці. Для порівняння, запас ходу стандартного седана за циклом WLTP складає 659 км. При використанні станції швидкого заряджання до пробігу додається 180 км всього за 15 хвилин.

Зміни у зовнішності AMG EQE також впливають на запас ходу, і в цьому випадку знайдено баланс між агресією та аеродинамікою. Спортивний седан отримав чорний спліттер з вентиляційними отворами, чорні нижні бічні панелі, задній дифузор, нові колеса та невеликий задній спойлер.

Інтер’єр відрізняється типовими для AMG покращеннями у вигляді спортивних сидінь, нового кермового колеса з плоским дном та темних поверхонь з контрастним червоним оздобленням. Великий повноекранний дисплей Hyperscreen, як і раніше, є опцією, а мультимедійна система UBX пропонує функції, характерні для AMG. У розпорядженні водія цілий набір штучних звуків під назвою AMG Sound Experience, що змінюються в залежності від вибраного режиму водіння. Є навіть спеціальний звук під час використання у режимі Race Start.

Back to top button