Моделі

Універсал Ford Evos пройшов сертифікацію в Китаї

Передсерійний прототип ІВОС дебютував в середині квітня на Шанхайському автошоу як гібрид PHEV з запасом ходу в 1000 км і середньою витратою палива 1,2 л/100 км. Зауважимо, що ім’я Evos фордівці вперше використали в 2011 році для химерного концепту.

Мінпромторг КНР сертифікував глобальну модель Ford Evos, тому стали відомі її основні характеристики. Універсал від підприємства Changan Ford базується на новій електричній архітектурі FNV (Fully Networked Vehicle). За розмірами він істотно перевершує Mustang Mach-E: 4920 × 1920 × 1600 мм, колісна база – 2945. Під капотом розмістилася бензинова турбочетвірка 2.0 (238 к.с.) з кодом CAF488WQC. Без останньої літери «C» індекс знаком по Mondeo, чиїм наступником вважається Evos.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Універсал Ford Evos пройшов сертифікацію в Китаї

Серійний Evos відрізняється від прототипу дизайном решітки і переднього бампера, але ті можуть змінюватися в залежності від комплектації, як і колір даху. Споряджена маса складає 2036-2039 кг. Максимальна швидкість – 193 км/год. Витрата – 7,5 л/100 км. Розмірність шин: 235/55 R19, 255/45 R20.

Універсал Ford Evos пройшов сертифікацію в Китаї

Товарний інтер’єр на п’ять місць ще не представлений. Прототип обіцяє віртуальну панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма і основний тачскрін шириною 1,1 м (27 дюймів). Оновлення софта «по повітрю» – одне з головних переваг архітектури FNV.

Evos вже з’явився на офіційному сайті Форда в КНР, оскільки вітальне видання з обмеженим накладом надійде в продаж до кінця року. Очікувана ціна – близько 200 000 юанів. «Evos призначений тільки для клієнтів в Китаї. Зараз немає ніяких планів пропонувати його в іншому місці», – заявив менеджер з комунікацій Майк Левін, чим засмутив американців. Втім, статус «глобальної стратегічної моделі» новачок отримав не від Левіна.

Back to top button