Світ

Peugeot змінив логотип на честь 210-річного ювілею

У 2020 році PEUGEOT святкує важливу дату – 210 років з дати заснування компанії. За свою історію Бренд пройшов шлях від маленької сімейної сталеварної майстерні до всесвітньо відомого виробника якісних і інноваційних автомобілів.

На честь свого ювілею, Бренд PEUGEOT розгорнув масштабну рекламну кампанію, яка включила в себе як зміни бренд-айдентики, сторітеллінг і медійне просування, так і оффлайн-активації з традиційними медіамайданчиками.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Глобальний слоган рекламної кампанії звучить як «2-1-0 – Поїхали!». Це своєрідний «відлік» до нової вісі розвитку, нових вершин, нових перемог.

Peugeot змінив логотип на честь 210-річного ювілею

І почнемо ми, мабуть, з самого головного – перетворення логотипу, який знаменує багату спадщину бренду і його основоположні цінності: гнучкість, міцність і швидкість. Лев, символ Бренду, зображений в профіль і підкреслений стрілою. Це відсилання до одного з найперших логотипів PEUGEOT, зареєстрованого в 1858 році. Напис «210 років» говорить сам за себе – це данина минулому і погляд в майбутнє. Чорний і білий кольори логотипу підкреслюють стриманість і розсудливість. А коло, що обрамляє Льва, візуально робить ідею цілісною і як би «збирає воєдино» цінності компанії. Новий логотип покликаний стати відмінністю, який кожен, хто долучився до Бренду буде носити з гордістю. Спеціальний логотип на честь 210-річчя Бренда був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab.

Компанія розповідала свою історію і в соцмережах. У жовтні на популярних майданчиках Facebook, Instagram, Twitter и Linkedin дебютували 13 короткометражних фільмів про найважливіші історичні моменти і перемоги PEUGEOT.

Peugeot змінив логотип на честь 210-річного ювілею

Культовый PEUGEOT 205, автомобіль, який не можна не любити!

Шарлатаны в гонке INDY 500. Хочете дізнатися, як три молодих хлопця довели, що всі неправі?

Ле-Ман 1993: що може бути краще, ніж зайняти весь подіум?

А також в сторіз інтернет-користувачі вибирали фаворита на звання легенди Бренду. Протягом жовтня місяця велася напружена боротьба серед легендарних моделей PEUGEOT, таких як: PEUGEOT 404 Coupe, PEUGEOT 205 GTi, PEUGEOT 905 Le Mans, PEUGEOT e Legend і 508 PSE.

Кожен користувач соціальних мереж міг познайомитися з претендентами і віддати свій голос за улюбленця. Перемогу здобула заряджена новинка 508 PSE – це найпотужніший серійний автомобіль, коли-небудь побудований Брендом PEUGEOT.

Peugeot змінив логотип на честь 210-річного ювілею

А також, було запущено спеціальну пропозицію в офіційній дилерській мережі PEUGEOT в честь свята. З 1 по 30 жовтня діяли особливі умови покупки автомобіля і гарантований подарунок новим клієнтам.

Механіка проста і зрозуміла:

  • реєстрація на спеціальному лендінгу дає можливість отримати один з трьох подарунків при покупці;
  • прохоженія тест-драйву дає можливість дізнатися свою спецціну на покупку;

У свою чергу, йшла активна підтримка даної кампанії на всіх медійних каналах і ресурсах. Був запущений рекламний ролик на телебаченні, який в динамічній і стильнію формі розповідав про кампанію. По всій країні можна було зустріти білборди з рекламними банерами, а також, йшла активна підтримка діджиталу. За допомогою даних каналів коммункації, Бренду вдалося охопити ще більшу аудиторію, проконтактувати із ними, а також запросити відвідати дилерські центри PEUGEOT.

Peugeot змінив логотип на честь 210-річного ювілею

Яких результатів вдалося досягти завдяки даній рекламній кампанії.

З 1 по 31 жовтня на сайті PEUGEOT зареєструвалися і отримали свій персональний код 1 098 осіб. У період промо-кампанії трафік на офіційному сайті Бренда виріс на більш ніж 41%. Даний результат дозволив конвертувати онлайн користувачів в реальних відвідувачів дилерських центрів. Так за час кампанії трафік в салонах Бренда Peugeot виріс на15% в порівнянні з минулим місяцем.

Ще одним важливим результатом стали продажі нового міського кросовера PEUGEOT 2008. За підсумками жовтня, кросовер PEUGEOT 2008 зайняв позицію лідера у своєму класі B-SUV. Що не дивно – адже новинка може запропонувати покупцям стильний дизайн, широкий вибір моторів і комплектацій, високотехнологічне оснащення. Успіх кросовера важливий не тільки в розрізі свого класу, але і для PEUGEOT в цілому – це дозволяє Бренду займати високу позицію на автомобільному ринку України.

Також великий відгук у аудиторії викликали 13 короткометражних фільмів про найважливіші події з історії PEUGEOT – майже 1 млн чоловік познайомилися з Брендом з найтривалішою історичною спадщиною в автомобільному світі.

Back to top button