Світ

На Мюнхенському автошоу дебютував серійний екземпляр електрокара Microlino

Пам’ятайте забавну машинку під назвою BMW Isetta? І про електрокар Microlino ви напевно чули. Колектив Micro Mobility Systems так неспішно йде до серійного виробництва свого дітища, що в голові в першу чергу спливає вже не німецька крихта, а швейцарський концепт. Його показали ще в 2016-м і були готові в терміновому порядку починати виробництво, але навіть набравши до 2018 року понад 4500 попередніх замовлень, новинку на конвеєр так і не пустили. Однак «нової Ізетту» все ж бути! На мюнхенському автошоу IAA Mobility нарешті дебютував серійний екземпляр, анонсовані комплектації і обіцяний старт виробництва до кінця року.

На Мюнхенському автошоу дебютував серійний екземпляр електрокара Microlino

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Потрапити всередину можна за допомогою замаскованої кнопки – двері плавно розкриє сама. Тут можуть розміститися дві людини, прихопивши з собою багаж об’ємом до 230 л. Рульова колонка зафіксована в підлозі, на ній розміщена цифрова приладова панель неназваною діагоналі.

На Мюнхенському автошоу дебютував серійний екземпляр електрокара Microlino

Як і було обіцяно, блок з фізичними пластиковими перемикачами до моменту серійної зборки замінили на мікротачскрін. Він вбудований в алюмінієву поперечину. У компанії відзначають, що це дає їм «більше гнучкості» у виробництві, так і мінімалізм інтер’єру так майже не страждає.

Всього у новинки три варіанти виконання: Urban, Dolce і Competizione. Перший буде доступний тільки в кольорах Santorini White або Amsterdam Orange з глянсовою чорним дахом. Тканинний інтер’єр може бути виконаний в чорному або антрацитному відтінках. Другий рівень додасть кольори кузова Paris Mint, Milano Red і Zurich Blue, а дах буде білою. Тут запаляться фірмові світлодіодні смуги Infinity LED і з’явиться люк, а інтер’єр за бажанням оббитий екокожа. Топове виконання запропонує матові відтінки Gotham Anthracite, London Green і Torino Aluminium в поєднанні з темним верхом. Така машина і показана на офіційних фотографіях.

На Мюнхенському автошоу дебютував серійний екземпляр електрокара Microlino

Спереду і ззаду використані стійки McPherson. Маса автомобільчика без акумуляторів – 435 кг. Про самі батареї інформації небагато. Відомо: щоб поповнити порожні енергоносії до 80%, буде потрібно від трьох до чотирьох годин.

У звичайному режимі електромотор генерує 17 к.с. і 118 Н • м, але на нетривалий час потужність може бути збільшена до 25 «конячок». До 50 км/год машина розганяється за п’ять секунд. Прискорення до першої сотні заміряти неможливо – гранична швидкість обмежена 90 км/год. На вибір є три варіанти батарей: ємністю 6 кВт • год, 10,5 і 14. Вони забезпечать дальність ходу 95 км, 175 і 230 відповідно. Цікаво, що здібності до зарядці у акумуляторів різні – середній заряджається довше за інших. Ймовірно, подробиці про них з’являться пізніше. Просунутих систем безпеки моделі не положено.

На Мюнхенському автошоу дебютував серійний екземпляр електрокара Microlino

Для складання електрокара швейцарці заснували власне виробниче відділення в італійському Турині – Microlino Italia. Партнером виступило ательє CECOMP. Воно відповідало, наприклад, за кузов двухдверкі BMW Zagato Coupe. Переїзд на нову базу відбувся в серпні.

Варто відзначити, що стартові ціни з моменту їх першої згадки кілька років тому не змінилися – автомобіль доступний від € 12 500. Зараз завод компанії готовий виробляти 7500 машин на рік, але пізніше зможе вийти на більші обсяги. При цьому кількість попередніх замовлень на сьогоднішній день складає близько 24 000, а перші готові екземпляри Microlino відправляться до Швейцарії і Німеччини. Клієнтам знову потрібно запастися терпінням, хоча звикати їм явно не доведеться.

Back to top button